Açıkhava reklâmına 35 milyon TL’lik yatırım

Türkiye ile birlikte 15 ülkede kurup yönettiği 26 binden fazla ‘Dijital Yayın ve Bilgilendirme Ekranları’ hizmetini “Geleceğe Taşıyan Dijital Çözümler” ilkesiyle sunan Sistem 9 yönetimi, büyümeyi hedeflediği Açıkhava reklamları mecrasına 35 Milyon TL’lik yatırım yapıyor.

Günümüzde biri “digital signage”, diğeri “açıkhava reklamları” olmak üzere iki alana odaklı hizmet veren Sistem 9 yönetimi, 2017 yılını yatırım yılı ilan etti. 2017 yılında Açıkhava reklam mecralarına yatırımlarına hız vereceklerini vurgulayan Sistem 9 Yönetim Kurulu Başkanı Kaan Akın, “Olumsuz gelişmelere inat, bu alana yapacağımız yatırımlarımızı büyüteceğiz. Açıkhava reklamları mecrasına 35 Milyon TL’lik yatırım yapacağız”diyor.

Açıkhava reklam mecrası için yeni oluşturdukları LOOK!screens markasına yeni alanlar ekleyeceklerini belirten Akın, “LOOK!screens BEYOĞLU, LOOK!screens GALLERIA LED, LOOK!screens İTÜ LED ve LOOK!screens COIFFEUR ekranlarımıza ek olarak çok yakında hizmet vermeye başlayacak LOOK!screens AKMERKEZ LED ile birlikte reklamverenleri günlük 3.5 milyon kişilik erişime ulaştıracağız. Söz konusu yerlerin yanı sıra, önümüzdeki dönemde yapacağımız yatırımlarla yeni mekanları da dev Dijital Megalight’lar, Dijital Raketler, LED’ler ve ülkemizde ilk kez uygulanacak farklı dijital mecralarla tanıştıracağız” diye ekliyor.

Açıkhava reklam mecralarının yönetiminde Türk mühendisler tarafından geliştirilen, tamamı Sistem 9’a ait olan S9Vision Digital Signage yazılımının kullanıldığını ve hali hazırda dünyada Türkiye ile birlikte 15 ülkede kullanılmakta olduğunu hatırlatan Akın bu konuda şu bilgileri veriyor:

“Türkiye’de hizmet verdiğimiz firmaların yurtdışındaki şube sayısının artışına paralel bir gelişme gösteriyoruz. Günümüzde aralarında ABD, İngiltere, Hollanda, Almanya, İsveç, Belçika, Arnavutluk, Azerbaycan, Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Mısır, KKTC, Nahçıvan ve Katar’ın bulunduğu 14 ülkedeki müşterilerimiz Sistem 9’a ait S9Vision yazılımını kullanıyor. Sistem 9 olarak, sadece dünya çapında kullanılan bir yazılım geliştirmekle kalmadık, aynı zamanda dünyada ‘Digital Signage’ olarak bilinen sistemi Türkiye’de ‘Dijital Yayın ve Bilgilendirme Ekranları’ adıyla yaygınlaştırdık”.

Yazıyı Oylayın
İlginizi çekebilir:  Yandex sürücüsüz otomobil ile 1.6 milyon km. yaptı

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir