TechnoLogic – Adstream’i Türkiye’de Saran temsil edecek


Adstream’i Türkiye’de Saran temsil edecek

TechnoLogic 02 Mayıs 2014 0
Adstream’i Türkiye’de Saran temsil edecek

Reklam dağıtımında pazarının en önemli oyuncularında ‘Adstream’ Türkiye partnerini seçti. Adstream’i Türkiye’de Saran Holding kuruluşu olan Saran Digital Studios (SDS) temsil edecek.

Yurt içi ve yurt dışındaki birçok kuruluşa dublaj, altyazı, çeviri ve teknik hizmet sağlayan SDS, uzman kadrosu ve teknik altyapısıyla sektörde etkin rol oynuyor. Ulusal ve uluslararası düzeyde yayın yapan birçok televizyon kanalına, video dağıtıcılarına ve önde gelen dijital platformlara hizmet veren SDS, yenilikleri yakından takip ederek, müşteri ve hizmet yelpazesini geliştirmeyi sürdürüyor.

Adstream, 93 ülkede 7/24 reklam dağıtım hizmeti vererek yıllık 60 milyon dolar kazanç elde ediyor. Markalar ve ajanslar için büyük bir yenilik getiren Adstream, tek tuşla reklamların yayın, basım ve onlineda 30 bini aşkın medya sahibine teslim edilmesini sağlayacak. Tüm teslimatların ilerlemesini online olarak izleme imkanı sunan Adstream, reklamları yayın kalite kontrolünden geçirerek hazır halde TV’lere iletecek. Yalnızca yetkili sistem kullanıcılarına görüntüleme ve dağıtım ayrıcalığı sunan Adstream, yerel ve uluslararası olarak reklamlarda doğrudan dijital teslimat gerçekleştirecek.

Türkiye pazarına uzun zamandır girmek istediklerini ancak doğru markayı aradıklarını belirten Adstream CEO’su Gerry Sutton, “Türkiye bizim için en önemli pazarlar arasında. Uzun zamandır pazara girmek için bir partner arıyorduk. SDS’nin tecrübe ve deneyimleri ile kendimizi Türkiye’de en iyi şekilde konumlandıracağımıza inanıyoruz. Reklamcılık alanında tüm dünyada en iyi teknolojiyi müşterilerimize sunmak için çalışmalar yapıyoruz. Yaptığımız AR-GE çalışmalarımız yıllık 5 milyon dolar. Reklam dağıtımında büyük kolaylık sağlayarak üretim maliyetlerinde yüzde 30 düzeyinde en iyi uygulama ve iş akışı tasarrufu elde ediyoruz. Sürüm belirleme ve iş akışlarının adaptasyonu ve dağıtım için platform sağlayarak yüzde 15 ile yüzde 30 arasında verimlilik elde ediyoruz. Reklamcılık için çözüm geliştirmede 10 yılı aşkın teknoloji deneyimimiz ile reklamcılık alanında tüm dünyada iddiamızı sürdürüyoruz.” dedi.

Saran Medya Eğlence Grup Başkanı Esra Ercan ise anlaşmayla ilgili olarak şunları söyledi: “Reklam dağıtımı özellikle ajansların reklam gönderimlerinde çok fazla vakit alan konulardan biri. Adstream bu konuda harika bir yeniliğe imza atmış. Reklamları uygun formatlara sokarak anında iletmek istediğiniz noktaya iletiyor. Sadece onay vermeniz yeterli. SDS olarak bu sistemi Türkiye’de iş ortaklarımıza tanıtmaya başladık. Çok güzel geri dönüşlerimiz oldu. Türkiye’de Adstream ile reklam dağıtımında fark atmayı hedefliyoruz.”