Avaya Engagement Turu Türkiye’de başladı

Avaya, Çin, Rusya, BDT, Hindistan, Afrika, Orta Doğu ve Türkiye’deki müşteri ve iş ortaklarıyla bir araya geliyor. Yeni bulut tabanlı çözümler ve hizmetler daha yakın ve fazla müşteri deneyimi sağlıyor.

Çeşitli kanal ve cihazlar üzerinden müşteri ve çalışma grupları iletişimini mümkün kılan çözümlerin önde gelen sağlayıcısı Avaya, Orta Doğu, Afrika, Türkiye, Hindistan, Rusya, BDT ve Çin’i de içeren Büyüyen Pazarlar bölgesinde “Engage” Turunu başlattığını duyurdu. İstanbul’da başlayan tur, işletmelerin Era of Engagement’dan yararlanmasını mümkün kılan yeni iletişim çözüm ve hizmetlerini içeren Avaya “Engagement” çözümlerini temel alıyor.

“Engage” tur sırasında Avaya yöneticileri, yeni Avaya Engage Çözümlerini sunuyor. Şirketin büyüyen pazarlar bölgesindeki müşterileri ve 2000’den fazla kanal ortağıyla buluşuyor.

Bu çözümler, işletme genelindeki lokasyonları ve fonksiyonları birbirine bağlayan, iş akışlarına iletişim tabanlı uygulamaları entegre eden ve masaüstünden mobil cihazlara kesintisiz geçiş sağlayan çözüm ve hizmetleri içeriyor. İnteraktif tanıtım turu, Avaya’nın ortaklarına, her büyüklükteki işletmeye daha gelişmiş müşteri deneyimi sağlayan yeni teknolojiler hakkında bilgi sahibi olma fırsatı sunuyor.

Duyurulan yeni çözümler arasında yer alan Avaya Engagement Environment, bölümler ve kurumlarca kullanılan kurumsal uygulamalarla iletişim teknolojilerinin entegrasyonunu sağlar.

Avaya kurumsal iletişim ve uygulama performansı için veri iletişim çözümleriyle modernize etmeyi sürdürüyor. Avaya, iletişim uygulamalarının kurulumunu basitleştirir ve hızlandırır; tek dokunuşla FABRIC veri ağı ile bunların kesintisiz çalışmasını sağlar. Fabric tabanlı ağlardaki hızlı büyüme, bugün pek çok müşterinin otomatik servis sağlama ve sunucu, cihaz ve kullanıcı ekleme gibi SDN(Software Defined Network) beklentilerinin karşılandığı anlamına gelir.

Sinan Dumlu görüşlerini, “Biz sorumlu olduğumuz ülkelere, müşterilerimizin ve iş ortaklarımızın güvenli ve güvenilir bir şekilde sonuç almasını sağlayan çözümler ve hizmetler getiriyoruz. Avaya’da gelişmiş bir iletişim deneyimi sağlayan çözümlere odaklanarak sektörün önüne geçtiğimize inanıyoruz.” şeklinde ifade ediyor ve ekliyor:

İlginizi çekebilir:  Logitech G'nin en hafif ve doğa dostu oyun kulaklığı G435 Türkiye'de

“Yeni ve geleceğe yönelik kurumsal iletişim çözümleriyle insanlar arasında daha güçlü iletişim bağlantıları oluşturan ve daha yüksek düzeyde üretkenlik ve karlılığın önünü açan bir ekosistem oluşturduk. Bu bilgimizi ve teknolojimizi paylaşmak istiyoruz.”

Yazıyı Oylayın

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir