TechnoLogic – Avea’nın ‘Büyük veri’ çözümü ‘IntelliMap’e uluslararası ödül


Avea’nın ‘Büyük veri’ çözümü ‘IntelliMap’e uluslararası ödül

TechnoLogic 08 Eylül 2015 0
Avea’nın ‘Büyük veri’ çözümü ‘IntelliMap’e uluslararası ödül

Avea’nın, şirketlerin verimliliğine katkıda bulunan “Büyük veri” çözümü IntelliMap, Best in Biz Uluslararası Ödülleri’nde “Yılın Kurumsal Ürünü” dalında “Altın Ödül”e layık görüldü.

Şirket açıklamasına göre, Avea’nın kurumsal müşterilerine yönelik sunduğu büyük veri çözümü IntelliMap, Best in Biz Uluslararası Ödülleri’nde “Yılın Kurumsal Ürünü” dalında “Altın Ödül”ü kazandı.

Avea abonelerinin sinyal aldıkları lokasyonlara göre yoğunluk haritalarını gözlemleyen IntelliMap, yaşa, cinsiyete, müşteri gelir ve yaşam segmentine, kullanılan cihaz tipine, ev&işyeri ya da tatil yerleri gibi lokasyonlara göre ısı haritası çıkarıyor.

Elde edilen veriler, bankacılık, perakende, akaryakıt, ulaşım, mağazacılık, hızlı tüketim gibi birçok sektörde hizmet veren firmaların doğru hedef kitleye ulaşarak yatırımlarını yönlendirme, satış/pazarlama aktivitelerini daha verimli ve efektif şekilde gerçekleştirmelerine yardımcı oluyor.

TTNET de büyük veri çözümü ile iş zekası ve veri yönetimi alanında dünyanın en prestijli teknoloji ödülleri arasında yer alan TDWI Best Practices Award Ödülleri’nde geçen haftalarda “En İyi Büyük Veri Çözümü Ödülü”ne değer görülmüştü.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Türk Telekom Teknoloji Genel Müdür Yardımcısı Dr. Coşkun Şahin, Türk Telekom Grubu olarak “büyük veri”nin işlenmesi konusunda Türkiye’de öncülük yaptıklarını ve sürdürülebilir geleceğe sahip olmak isteyen kurumların büyük veri yolu ile verimliliklerini daha da artırabileceğini belirtti.

IntelliMap ürününün, Grubun sahip olduğu Büyük Veri Platformu üzerinden şirketlere belirledikleri verileri analiz etme imkanı sunarken, doğru yatırımı yapmaları ve müşterilerine en iyi hizmeti verebilmelerini de sağladığını ifade eden Şahin, “Konuma göre yoğunluk haritalarının gözlemlenmesi ilkesine dayanan IntelliMap ürünümüzle markaların ve firmaların nokta atışı yaparak daha etkin stratejiler geliştirebilmelerinin de önünü açıyoruz. Grup olarak biz de bayi lokasyonları, sosyal medya, medya satınalma, bölgesel kampanyalar, müşteri deneyimi ve ürün ile servis alanlarında büyük veriyi kullanıyoruz” ifadelerini kullandı.