TechnoLogic – Beko’dan perakende atağı


Beko’dan perakende atağı

TechnoLogic 23 Ekim 2016 0
Beko’dan perakende atağı

Avrupa’nın bir numaralı beyaz eşya markası Beko, yeni açtığı 5 mağaza ve yenilediği 9 konsept mağazası ile Ankara’daki konumunu güçlendirmeye ve tüketicilerine en iyi hizmet amacıyla çalışmaya devam ediyor. Beyaz eşya ve tüketici elektroniğindeki geniş ürün yelpazesini dünya standartlarında bir müşteri deneyimi ile birleştirdiklerini söyleyen Arçelik A.Ş. Türkiye’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Can Dinçer, “Yenilikçi ürünlerimizi konsept mağazalarımızla Türkiye’nin her bir noktasına ulaştırma hedefiyle çalışıyoruz. Her yıl mağazalarımıza giren yaklaşık 132 milyon müşterimize, 1000’den fazla kampanya sunuyoruz. Yapacağımız dijital dönüşüm ve ilklerle birlikte müşteri trafiğimizi 200 milyona çıkarmayı amaçlıyoruz” dedi.

Yenilikçi tasarım ve üstün teknolojiye sahip, enerji tasarruflu ürün gamı ile Avrupa solo beyaz eşya pazarının lider markası olan Beko, Türkiye’deki konumunu güçlendiren mağaza yatırımlarına devam ediyor. Beyaz eşyadan televizyona, bilgisayardan küçük ev aletlerine kadar bir birinden akıllı ürünlerin yer aldığı Ankara’daki yeni Beko mağazaları, kaliteli ve ulaşılabilir hizmet anlayışıyla tüketiciyle buluşuyor.

Beko, 20-22 Ekim 2016 tarihlerinde Kazan, Balgat, Etlik, Kızılay, Sincan, Keçiören, Ankamall AVM, Dikmen, Anatollium AVM, Yenikent, Beypazarı’nda birer, Etimesgut’ta iki mağaza olmak üzere toplamda 14 yeni mağazasını hizmete soktu. Yenilenen ve yeni açılan Beko mağazalarının açılışına Arçelik A.Ş. Türkiye’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Can Dinçer, Beko Türkiye Satış Direktörü Oğuzkan Şatıroğlu, Türkiye Pazarlama Direktörü Mehmet Tüfekçi ve Perakende Geliştirme Direktörü Erhan Akdoğan katıldı.

Beko’nun dünyadaki farklı pazarlardaki tecrübesini Türk tüketicisiyle buluşturmaya devam eden yeni mağazaları, deneyimleme ve ürün sunumu ile farklılaşıyor. Konsept mağazacılık anlayışıyla tasarlanan mağazalarda dijital görüntüleme alanlarının yanı sıra deneyim odaklı pişirme alanları da bulunuyor.

Arçelik A.Ş. Türkiye’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Can Dinçer, “Mağazalarımızda tüketicilerimizin hayatlarını kolaylaştıracak ve modern perakendecilik yaklaşımımızla deneyimlerini zenginleştirecek bir dönüşüm yaşıyoruz. Yenilikçi ürünlerimizi konsept mağazalarımızla Türkiye’nin her bir noktasına ulaştırma hedefiyle çalışıyoruz. Her yıl mağazalarımıza giren yaklaşık 132 milyon müşterimize, 1000’den fazla kampanya sunuyoruz. Yapacağımız dijital dönüşüm ve ilklerle birlikte müşteri trafiğimizi 200 milyona çıkarmayı amaçlıyoruz” dedi.

Avrupa pazarında son 7 yılda en çok büyüyen marka olan Beko, solo beyaz eşya pazarında lider konumda bulunuyor. İngiltere ve Polonya’da toplam pazarda lider, Fransa’da solo pazarın lideri olan Beko, Beşiktaş ve FC Barcelona’nın da resmi sponsoru.