CMO Club’ın teması CMO’ların 2015 ajandası

Capital ve Ekonomist dergileri ve Turkcell işbirliğinde düzenlenen CMO Club’ın dördüncü toplantısı 31 Mart’ta Ritz-Carlton’da gerçekleştirildi. Düzenlenen panelde bu kez CMO Club üyesi üst düzey pazarlama yöneticileri 2014 başarıları ile 2015 ajandasını paylaşırken; Capital dergisinin 2014 yılında yaptığı en iyi 30 CMO anketinde ilk 10’a girenlere ödülleri takdim edildi.

Capital ve Ekonomist dergileri ve Turkcell işbirliği ile iş dünyasına kazandırılan CMO Club’ın dördüncü buluşmasına “En İyi 10 Pazarlama Lideri”nin ödüllendirildiği tören damgasını vurdu. 31 Mart Salı günü Ritz-Carlton’da düzenlenen CMO Club buluşmasının açılışını Turkcell Kurumsal Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Yiğit Kulabaş ile Capital ve Ekonomist dergileri Yayın Direktörü M. Rauf Ateş gerçekleştirdi. Buluşma, ödül törenin ardından pazarlama yöneticilerinin başarı sırlarını ve yeni dönem ajandalarını paylaştığı panelle devam etti.

Pazarlamanın en iyileri ödüllerini aldı

CMO Club buluşmasında Capital dergisinin 2014 yılında yaptığı en iyi 30 CMO anketinde ilk 10’da yer alan CMO’lara ödülleri takdim edildi. Anket sonucunda ödül alan isimler; Akbank Kobi Bankacılığı Genel Müdür Yardımcısı Bülent Oğuz, Yemeksepeti.com Pazarlama Müdürü Barış Sönmez, Samsung Türkiye Pazarlama Direktörü Can Emci, Mavi Jeans Pazarlama Direktörü Serpil Bekan, Mey İçki Pazarlama Direktörü Levent Kömür, Pegasus Pazarlama Direktörü Onur Dedeköylü, LC Waikiki Üründen Sorumlu Genel Müdür Maria Comfort, Yıldız Holding Pazarlama Direktörü Nilhan Gülbahçe, IKEA – Pazarlama Direktörü Senem Sadıklar, Vestel Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tunç Berkman oldu.

CMO’lar 2015 ajandalarını anlattı

Dördüncüsü gerçekleştirilen CMO Club buluşmasında pazarlama profesyonelleri bu kez 2014 yılındaki başarılarını ve 2015 ajandalarını konuştu. Dünyadaki gelişmeler ışığında bu yılki planlarını ve vizyonlarını paylaşan pazarlama direktörleri birbirleriyle fikir alışverişinde bulundular. “CMO’nun 2015 Ajandası” başlıklı panelde ödül alan CMO’lar Bülent Oğuz, Barış Sönmez, Serpil Bekan, Tunç Berkman ve Can Emci başarı sırlarını paylaşırken, yeni dönemle ilgili beklentileri, pazarlama stratejileri, yeni nesil tüketiciler, yeni trendler ile gelecek vizyonları üzerine konuştular.

Turkcell Kurumsal Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Yiğit Kulabaş, CMO Club’ın açılışında yaptığı konuşmada katılımcılara pazarlama konusunda 2015’le ilgili öngörülerini anlattı: “Pazarlama dünyasına kazandırdığımız CMO Club’ın 4.’sünü gerçekleştirmiş olmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Teknoloji tüm dünyayı, günlük hayatımızı, iş dünyasını ve tabii ki pazarlamayı değiştiriyor. Bu değişimin ana başlığı ise akıllı cihazlarda gizli. Artık kişiler için birinci ekran, cep telefonları oldu. Pazarlama dünyasının yatırımları ve bütçeleri de bu yönde hızla yoğunlaşıyor. Tüm şirketlerin patronları dijitalleşme, mobil ve teknolojiden bahsediyor. Pazarlama dünyasına bir yandan da mikro lokasyon, üç boyutlu tarayıcılar ve beacon gibi yeni kavramlar giriyor. Teknoloji, pazarlamanın 4P’sini değiştiriyor ve 4D oluyor. Yani doğru kişi, doğru zaman, doğru teklif ve doğru yer. Bu dört doğruyla gerçek zamanlı işletmeler dönemi başlıyor. Bizler de Turkcell olarak işletmelere doğru zamanda, doğru yerde, doğru kişiyi yakalamaları için teknolojimizle hizmet vermekten büyük mutluluk duyuyoruz.”

Yazar: TechnoLogic

TechnoLogic, Melih Bayram Dede yönetiminde yayınlanan, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın