Dassault Systèmes’in gelirleri yüzde 10 arttı

Dünyanın önde gelen yazılım şirketlerinden Dassault Systèmes, 30 Haziran 2014 tarihinde sona eren ikinci çeyrek mali raporlarını açıkladı. Sonuçlara göre firmanın toplam gelirleri 2013’ün ikinci çeyreğine göre %10 arttı.

Şirkette organik olarak ikinci çeyrek yeni lisans ve yazılım gelirleri yüzde 7 artış gösterdi. İkinci çeyrekte CATIA yazılımının gelirleri yüzde 11 artarken, CATIA’nın ardından Transportation & Mobility (Ulaştırma-Mobilite) ve High-Tech çözümleri gelirlerini en çok artıran endüstri dalları oldu.

Firma için ikinci çeyrekte önemli gelişmeler olmuştu. Bu dönemde Accelerys şirketinin satın alması tamamlandı. Life Sciences (Yaşam Bilimleri) alanında araştırma ve geliştirme yapmak için ise BIOVIA markası geliştirildi.

Dassault Systèmes Başkanı ve CEO’su Bernard Charlès açıklanan sonuçlarla ilgili şunları söyledi:

“Birçok perspektiften ele alındığında, bu çeyrekte gözle görülür ilerlemeler kaydettik. Müşterilerimizin Transportation & Mobility ve High–Tech alanlarında artan yatırım ihtiyaçları oldu. CATIA ve SIMULIA markalarımız yazılım gelirlerini iki haneli seviyeye çıkardı. Satış kanallarımızda yaptığımız çalışmaları güçlendirdik, yeni potansiyel satış fırsatları yarattık, müşterilerimiz ve potansiyel müşterilerimizle olan stratejik görüşmelerimizi artırdık”.

Charlès sözlerine şöyle devam etti: “İkinci çeyrekte yaptığımız iki satın alma ile hem markalarımızı güçlendirdik ve genişlettik hem de stratejimizi pekiştirdik. Son olarak DELMIA markamıza lojistik ve tedarik zinciri yönetimi know-how’ı getirecek QUINTIQ şirketinin satın alma teklifini sunduğumuzu açıkladık. Bu potansiyel satın alma aynı zamanda 3DEXPERIENCE platformumuzun ticari faaliyetleri optimumlaştırma becerisini de güçtendirecek. SIMPACK eklentisi ile SIMULIA markamızı genişlettik. Bu çeyrekte Life and Material Sciences çözümlerimiz altında BIOVIA markasını yaratarak müşterilerimize geniş bir uygulama portföyü ve işbirliği platformu sunmaya başladık. BIOVIA, Accelrys ve bio-intelligence yatırımlarımız sayesinde müşterilerimizin bilimsel yeniliklerini yönetmelerini sağlayacak.”

Yazıyı Oylayın
İlginizi çekebilir:  Mobil uygulamalarla yenilikçi pazarlama stratejileri

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir