TechnoLogic – DenizBank’ta özel müşterilere WhatsApp desteği


DenizBank’ta özel müşterilere WhatsApp desteği

TechnoLogic 16 Şubat 2016 0
DenizBank’ta özel müşterilere WhatsApp desteği

DenizBank, Özel Bankacılık müşterileri için WhatsApp uygulaması üzerinden İletişim Merkezi’ne erişimi devreye aldı. Banka açıklamasına göre, DenizBank, Özel Bankacılık müşterilerine “0530 855 6935” erişim numarası ile 444OZEL Özel Bankacılık İletişim Merkezi’ne ulaşarak hizmet alma ayrıcalığı sunmaya başladı.

DenizBank İletişim Merkezi, fastPay, Açıkdeniz İnternet Bankacılığı ve Mobildeniz gibi uygulamaların içerisinden erişim imkanının yanı sıra, yakın zamanda Skype üzerinden erişimi de devreye almıştı.

Açıklamada görüşlerine yer verilen DenizBank Ödeme Sistemleri ve Şube Dışı Kanallar Grubu Genel Müdür Yardımcısı Ayşenur Hıçkıran, sektörde bir ilki hayata geçirmenin mutluluğunu yaşadıklarını dile getirdi.

Hıçkıran, şunları kaydetti:

“İletişim teknolojilerine her gün bir yenisinin eklendiği, sosyal medyanın gücünün yadsınamaz boyutlara ulaştığı günümüzde artık hizmetlerimizi temas ettiğimiz müşterilerin yüzünü güldürecek bir anlayışla sürekli geliştirmeye çalışıyoruz. Müşterilerimize maksimum fayda sağlamak ve iyi bir deneyim yaşatmak anlayışı ile hem bankacılık, hem de çağrı merkezi sektörüne yön veren yenilikçi uygulamaları hayata geçirmek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz.

Artık özel bankacılık müşterilerimiz WhatsApp uygulamaları ile Özel Bankacılık İletişim Merkezi’ne ulaşıp hizmet alabilecekler. 2014 yılında bankacılık sektöründe hayata geçirdiği uygulamalar ile ‘Dünyanın En Yenilikçi Bankası’ seçilen, 2015 yılında Efma & Accenture İnovasyon Ödülleri’nde ‘Küresel Çapta İnovasyona Liderlik Eden Kurum’ ünvanına layık görülen bankamızın İletişim Merkezi olarak tüm müşterilerimizin ihtiyaç duydukları her an ve her yerde yepyeni erişim kanalları ile yanlarında olmak en büyük ilkemiz.”