TechnoLogic – Digiturk 2013’ün en başarılı markaları arasında


Digiturk 2013’ün en başarılı markaları arasında

TechnoLogic 10 Ocak 2014 0
Digiturk 2013’ün en başarılı markaları arasında

Digiturk, 2013 yılında tematik kanalların sayı ve içeriklerinde başlattığı değişim ve izleyiciyi özgürleştiren Dilediğin Zaman Dilediğin Yerde uygulaması ekseninde yürütülen iletişim ve pazarlama faaliyetleri ile yılın en başarılı markaları arasında yer aldı.

Advertising Age tarafından her yıl yayınlanan, Amerika’nın iletişim ve pazarlama faaliyetleri ile fark yaratan şirketlerin belirlendiği Marketer A List’in yerelleştirilmiş versiyonu, Mediacat Dergisi’in Ocak 2014 sayısında yayınlandı. Digiturk, içerik yönetimi stratejisi ve Dilediğin Zaman Dilediğin Yerde uygulaması ekseninde yürütülen başarılı reklam ve iletişim çalışmaları ile Marketer A List’e girerek 2013’ün en başarılı şirketleri arasında yerini aldı.

Farklı türlere göre kategorilere ayrılmış Moviemax ve Dizimax kanallarının yanı sıra İZ TV, Home TV, Turkmax ve Lig TV gibi özel temalara sahip kanallarla izleyicilere diledikleri içeriğe erişim imkanı sunan Digiturk, bu stratejisini 2013 yılında genişleterek daha farklı ilgi alanlarına hitap eden daha fazla kanalla izleyici karşısına çıktı.

Digiturk ayrıca, 2013 yılında lansmanını gerçekleştirdiği Dilediğin Zaman Dilediğin Yerde uygulaması ile izleyiciler için geleneksel televizyon izleme alışkanlıklarının dışına çıkan yeni bir dönemi başlatmış oldu.

‘Hayallerine Dokun’ yılın markalı şarkıları arasına girdi

Digiturk’ün 2013 yılında çok konuşulan reklamları da yılın en başarılı markaları arasında yer almasında etkili oldu. 2013 yılında reklam yüzü olarak Nil Karaibrahimgil ile anlaşan Digiturk, Dilediğin Zaman Dilediğin yerde uygulamasının reklamlarında, Nil Karaibrahimgil’in yüzü kadar sesi ve müzüğinden de yararlandı. Kampanya kapsamında Nil tarafından bestelenen ve seslendirilen şarkı, Yılın En Başarılı Markalı Şarkıları arasında yer aldı.