fujitsu

Fujitsu yeni dönem stratejisini açıkladı

Fujitsu, geçtiğimiz Ekim ayında duyurusunu yaptığı gibi iş modelini katma değerli servis ve çözümlere olan pazar beklentilerine uyumlu hale getirmek için yakın vadeli adımlar atmaya karar verdiğini duyurdu.

Şirketten yapılan yazılı açıklamada, “Bu adımlar, Fujitsu’nun EMEIA bölgesindeki (Avrupa, Orta Doğu, Hindistan ve Afrika) kilit sektörlerde ve pazarlardaki operasyonel performansını, karlılığını ve rekabetçiliğini artırmak amacıyla hizmet odaklı bir şirkete dönüşümünün bir parçası olarak atılmaktadır” denildi.

Fujitsu’nun açıklamasından şu ifadeler yer aldı:

EMEIA’daki ticari faaliyetlerinin kapsamlı bir tahlilinin sonuçlarına ve ticari olarak büyüme kararına odaklanan Fujitsu, bölgedeki müşterileri için katma değerli hizmetlerin ve çözümlerin geliştirilmesi, entegrasyonu ve operasyonuna yönelik bir adım daha atmayı planlıyor .

Sonuç olarak Fujitsu, kaynaklarını hizmet odaklı büyümesini destekleyen EMEIA pazarlarında yoğunlaştıracak. Bu ülkeler Avusturya, Belçika, Danimarka, Finlandiya, Fransa, Almanya, İrlanda, Lüksemburg, Hollanda, Polonya, Portekiz, Rusya, İspanya, İsveç, İsviçre ve İngiltere’dir.

Bu ülkelerde, Fujitsu, eksiksiz bir servis, çözüm ve ürün portföyü sunmaya devam edecektir. Fujitsu ayrıca, hizmet odaklı büyüme, gelecekte ihtiyaç duyulacak becerilere yatırım ve iyileştirilmiş operasyonel performansının bir araya gelmesiyle bu ülkelerdeki işlerini daha da güçlendirmeyi planlıyor.

EMEIA’daki diğer ülkelerde, Fujitsu kanal odaklı bir modele geçiyor. Fujitsu, mevcut kanal ortakları ağını güçlendirecek ve müşterilerine ürün ve ürünle ilgili hizmetleri barındıran portföyünü sunmaya devam edecektir.

Şu anda, Fujitsu’nun EMEIA bölgesindeki ürünle ilgili faaliyetlerinin yüzde 80’i kanal tabanlı gerçekleşmektedir. Bu geçiş sürecinde müşteriler ve iş ortakları için sorunsuz bir geçiş sağlanacaktır.

Fujitsu, bu geçiş sırasında etkilenen çalışanları için sosyal olarak kabul edilebilir çözümler bulmaya kararlıdır. Planlanan önlemler ile ilgili tüm safhalar çalışanları temsil eden kuruluşlarla istişare edilerek hayata geçirilecektir.

Fujitsu küresel müşterilerine olan taahhütlerinin eksiksiz devam edeceğini yeniden belirtiyor. Fujitsu, EMEIA bölgesinin tamamında küresel müşterilerine hizmet vermeye devam edecek.

Fujitsu’nun Küresel Hizmet Sunumu işlemleri bu değişikliklerden etkilenmeyecektir ve Hindistan’daki devam eden varlığı da olmak üzere küresel ağdan çalışmaya devam edilecektir.

Bunlara ek olarak Fujitsu, ServiceNow uygulamasını kullanmaya ve Norveç’te kilit servis müşterilerine doğrudan hizmet vermeye devam edecektir.”

SEVP ve Fujitsu EMEIA Başkanı Duncan Tait, konuyla ilgili, şunları söyledi:

“Operasyon modelimizi geliştirmek için attığımız bu adım ile Fujitsu’nun hizmet odaklı bir yapıya daha fazla odaklanma imkanı olacaktır. Gelişen iş modelimiz ile müşterilerimizin bulundukları her yerde en iyi şekilde hizmet vermeye devam edeceğiz.

Yaptığımız operasyonel değişiklikler yapısal maliyetlerimizi düşürmemize yardımcı olarak Fujitsu’nun müşterilerine yönelik oluşturduğu hizmet ve çözümlerin gelecekte de sürekliliğinin bir güvencesi olacak. Bu kararlarımız ayrıca hissedarlarımıza ve çalışanlarımıza da uzun vadede sürekli değer katacak” dedi.

Orta Avrupa Başkanı ve Kıdemli Başkan Yardımcısı Rupert Lehner ise şu açıklamalarda bulundu:

“Fujitsu’nun güçlü kanal iş ortağı ağı, EMEIA bölgesindeki ürün portföyümüzün pazara ulaştırılması için mevcutta da kullandığımız ana yöntemimizdir.

Bu attığımız adımı, Fujitsu ürünlerinin ve ürünle ilgili hizmetlerin dağıtımını güçlendirmek için uzun süredir devam eden ortaklıklar üzerine inşa ediyoruz ve sofistike bir kanal ekosistemine daha fazla yatırım yapıyoruz. Bu dönüşüm, Fujitsu için uzun vadede ürün işine katkıda bulunacaktır.”

Yazar: TechnoLogic

TechnoLogic, Melih Bayram Dede yönetiminde yayımlanan, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir