TechnoLogic – Gençler alışverişte hangi siteleri tercih ediyor? [Araştırma]


Gençler alışverişte hangi siteleri tercih ediyor? [Araştırma]

TechnoLogic 08 Kasım 2012 0
Gençler alışverişte hangi siteleri tercih ediyor? [Araştırma]

Gittigidiyor.com, Marketing Türkiye’de yer alan, Yought Insight’ın gerçekleştirdiği ‘Gençlik ve Medya Tüketimi Araştırması sonuçlarına göre gençlerin en favori alışveriş sitesi seçildi.

Kurulduğu günden bu güne e-ticaret sektörüne öncülük eden Gittigidiyor.com’un gençler arasında favori olduğu tescillendi. Marketing Türkiye Dergisi Kasım sayısında yer alan, Yought Insight’ın gerçekleştirdiği ‘Gençlik ve Medya Tüketimi Araştırması’ sonuçlarına göre Gittigidiyor, gençlerin en sevdiği alışveriş sitesi seçildi.

On yılı aşkın süredir, alıcılarına ve satıcılarına sağladığı pek çok avantajla yediden yetmişe her kesimden tüketicinin sıklıkla kullandığı Gittigidiyor, eticaret sektöründe liderliğini genç kullanıcılarının ilgisiyle daha da sağlamlaştırdı. Araştırma sonuçlarına göre üniversiteli gençlerin yüzde 46’sı, liselilerin yüzde 37’si, çalışanların yüzde 38’i, çalışmayanların ise yüzde 43’ü Gittigidiyor’dan alışveriş yapıyor.

Gittigidiyor en yakın rakibinden yüzde 10’a yüksek kullanım oranıyla genç internet kullanıcılarının favorisi olduğunu ispatlıyor. Gittigidiyor’un 3 buçuk milyonun üzerinde genç kullanıcısı yer alıyor. 15-25 yaş aralığındaki genç kullanıcılarının yüzde 39’unu lise, yüzde 52’sini üniversite,  yüzde 2.4’ünü ise yüksek öğrenim mezunları oluşturuyor.

Gittigidiyor Genel Müdürü Cenk Angın yaptığı açıklamada “GittiGidiyor’un dinamik ürün yapısı gençlerin ilgi duyduğu trendlere çok hızlı bir şekilde adapte olabiliyor, bu bizim için çok önemli çünkü 3.5 milyonun üzerinde genç kullanıcımız var. Ayrıca gençlerin ilgi duyduğu ürünlerde ciddi fırsatlar ve indirimler var, istedikleri ürünleri birçok yerden önce GittiGidiyor’da bulabilmeleri de onlar için çok önemli. Eş zamanlı olarak onların bolca vakit geçirdiği Google Facebook, işortaklığı gibi reklam kanallarıyla onları trend ürünler ve ürün fırsatları hakkında bilgilendiriyoruz. Önümüzdeki senede çeşitli kanallar ile yoğun bir şekilde iletişim çalışmalarımıza devam ediyor olacağız” dedi.