Groupon Türkiye 4 yaşını kutluyor

Dünya çapında 48 ülkede yeme-içme, tatil, hizmet ve ürün kategorilerinde günlük kampanyalar sunan Groupon, nisan ayı itibariyle Türkiye’deki 4. yılına girdi. Türkiye’de birçok ile özel kampanyalar sunan Groupon, önümüzdeki dönemde hizmet verdiği il sayısını hızla artırmayı hedefliyor.

Groupon’un gelişen pazarlar bölge merkezi olan Groupon Türkiye, gerek müşteriler, gerekse iş yerleri için bugüne kadar birçok yeniliğe imza attı. Müşteri memnuniyetine büyük önem veren Groupon, müşterilerin direkt Groupon Türkiye Genel Müdürü’ne ulaşabildikleri “Genel Müdür’e İletin” özelliğini geliştirdi.

Ayrıca canlı yardımı devreye alarak haftanın 7 günü müşterilerine anında destek vermeye başladı. Groupon, üye iş yerleri için de yeni Merchant Center’ını uygulamaya aldı. Bu sayede, üye iş yerlerinin yapılan işbirlikleri hakkındaki raporlamaları görmeleri ve kupon kullanımlarını kolayca gerçekleştirmeleri sağlandı.

Groupon, geçtiğimiz yıl hayata geçirdiği iPhone ve Android uygulamaları ile de yoğun ilgi görüyor. Önümüzdeki dönemde bu alana ağırlık vererek, mobil uygulamaları üzerinden yapılan satışları daha da artırmayı hedefliyor.

Groupon Türkiye Genel Müdürü Onur Aydın, geçmiş dönemlerde olduğu gibi, bu yıl da önemli projeleri hayata geçireceklerini belirterek, 4. yıla özel olarak üyelerine cazip sürprizler hazırladıklarını ifade etti.

Yazar: TechnoLogic

TechnoLogic, Melih Bayram Dede yönetiminde yayınlanan, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın