TechnoLogic – GSMA Mobile Asia Expo’da Türkiye’yi Defne temsil edecek


GSMA Mobile Asia Expo’da Türkiye’yi Defne temsil edecek

TechnoLogic 25 Mayıs 2014 0
GSMA Mobile Asia Expo’da Türkiye’yi Defne temsil edecek

20 ülkede 25’den fazla mobil operatör için telekom çözümleri sunan Defne, 11-13 Haziran tarihlerinde Şangay’da gerçekleştirilecek ve dünyanın en önemli mobil teknoloji fuarlarından biri kabul edilen GSMA Mobile Asia Expo’ya Türkiye’yi temsil eden tek Türk şirketi olarak katılacak.

Orta Asya’dan Orta Doğu’ya, Asya-Pasifik bölgesinden Afrika’ya, Avrupa’dan Güney Amerika’ya kadar değişik coğrafyalarda yaklaşık 500 milyon aboneye sunduğu katma değerli servis ve platform çözümleri ile birçok projeye imza atan Defne Bilgi İşlem, 11-13 Haziran 2014 tarihlerinde Şangay’da düzenlenecek GSMA Mobile Asia Expo’da Hall N1’de, Stand E42’de yer alacak.

Mobil dünyaya yön veren son teknoloji, ürün ve hizmetlerin sergilendiği ve mobil teknoloji alanındaki en önemli fuarlar arasında kabul edilen GSMA Mobile Asia Expo’da, AT&T, China Mobile, China Telekom, ChinaUnicom, NTT DoCoMo, STC, SK Telecom, gibi mobil operatörler ve Accenture, Alcatel-Lucent, Dell, Facebook, Hitachi, Lenovo, Nokia gibi alanında lider firmalar yer alıyor.

Defne Bilgi İşlem, Şangay’da ConvergedCollectCall Suite,Call Completion Suite,Mobile Marketing Campaign Suite, Messaging Solutions, Filtering Solutions ve Roaming Solutions ürün gruplarını tanıtacak.

Defne’nin özellikle Türkiye, Kazakistan, Özbekistan, Mısır, Birleşik Arap Emirlikleri’ndeki mobil operatörlerde yaklaşık 30 milyondan fazla aboneye başarıyla sunduğu ConvergedCollectCall Suite ürün grubu, ön ödemeli GSM abonelerine kredisi bitse dahi çağrı yapma veya çağrıyı devam ettirme özelliği sağlayan acil kredi servisi MicroCredit, ödemeli arama servisi CollectCall ve kredisi olmayan aboneye cevapsız çağrı mesajı gönderme imkanı tanıyan PokeCall çözümlerinden oluşuyor.

Defne GSMA Mobile Asia Expo’da GSM operatörlerine yönelik geliştirdiği katma değerli servis platformları ve yüksek teknoloji çözümlerinin yanı sıra, kurumsal pazar kapsamında şirketlerde müşteri memnuniyetini artıracak ve önemli ölçüde tasarruf sağlayacak çağrı merkezi ve yurtdışı dolaşıma özel ürün grubu ile de rakiplerinden ayrışmayı hedefliyor.