TechnoLogic – Harvard Business Review dergisi Türkiye’de


Harvard Business Review dergisi Türkiye’de

TechnoLogic 28 Eylül 2012 0
Harvard Business Review dergisi Türkiye’de

1922’den bu yana yöneticilerin karşı karşıya kaldığı her duruma yönelik güvenilir bilgi kaynağı olan dünyanın en etkili iş ve yönetim dergisi Harvard Business Review Türkiye’de.

Dünyanın en etkili iş ve yönetim dergisi Harvard Business Review Ekim ayından itibaren İnfomag Yayıncılık tarafından Türkçe olarak yayımlanmaya başlayacak. Türk Hava Yolları’nın SKYLIFE, SKYLIFE Business ve Anadolu Jet dergilerinin yayıncısı olan İnfomag Yayıncılık, Bloomberg Businessweek Türkiye ve Guinness World Records lisansları ile Türkiye’nin uluslararası periyodik yayınlar konusunda en deneyimli kuruluşu.

İş dünyasını yaratma, yönetme ve dönüştürmeye yönelik en iyi fikirlerin kaynağı olma amacı taşıyan Harvard Business Review, 1922’den bu yana yöneticilerin karşı karşıya kaldığı her duruma yönelik güvenilir bilgi kaynağı olarak dünyanın rakipsiz yönetim dergisi olarak kendini kanıtlamış durumda.

Hedef kitlesinde CEO’lar, üst düzey yöneticiler, yöneticiler, girişimciler, işletme akademisyenleri ve öğrencilerin yer aldığı Harvard Business Review Türkiye (HBR Türkiye), her ay dünyanın en önemli akademisyenleri, iş dünyasının fikir önderleri ve danışmanlardan liderlik, strateji, inovasyon, insan kaynakları yönetimi, küreselleşme ve finans alanlarında araştırmaya dayalı makaleler yayımlıyor.

HBR Türkiye makaleleri farklı sektörler, yönetim birimleri ve coğrafi lokasyonlara ilişkin geniş bir içerik yelpazesi sunuyor. Liderlik, organizasyonel değişim, müzakere, strateji, işletme, pazarlama, finans ve insan yönetimi gibi önemli alanlara odaklanan HBR Türkiye, titiz analizleri, özenli çalışmaları ve deneyimleriyle iş dünyasında birer otorite haline gelmiş üst düzey yöneticilere hitap ediyor.