TechnoLogic – hepsiburada.com, tasarımını yeniledi


hepsiburada.com, tasarımını yeniledi

TechnoLogic 08 Temmuz 2015 0
hepsiburada.com, tasarımını yeniledi

E-ticaret platformu “hepsiburada.com”, müşterilerine daha iyi bir online alışveriş deneyimi yaşatabilmek için tasarımını yeniledi.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, hepsiburada.com online alışveriş deneyimini kolaylaştırmak, müşterilerin aradıkları ürüne hızlı bir şekilde ulaşması sağlamak için, tasarımda ve yazılım teknolojilerinde yenilik yaptı.

Açıklamada yer alan bilgilere göre, yenilenen hepsiburada.com ferah bir görünüme kavuştu. Müşteriler siteye girdiklerinde öne çıkan kampanya ve ürünleri kolayca görebiliyorlar. Siteye entegre edilen tavsiye motoru sayesinde müşteriler kişiselleştirilmiş bir deneyim yaşıyor. Sitenin üst kısmına alınan ve istendiğinde genişleyebilen yeni menü yapısı, kullanım rahatlığı sağlayan temel özelliklerden biri olarak dikkat çekiyor.

“Responsive design” olarak adlandırılan yeni nesil tasarım çalışması ile farklı ekranlara uygun çözümler sunuluyor. Yeni tasarımla devreye alınan özellikler sayesinde hepsiburada.com’un, masaüstü bilgisayar, tablet bilgisayar ve akıllı telefonlar için olmak üzere üç ayrı sürümü bulunuyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Hepsiburada.com Pazarlama Grup Başkanı Özgür Doğan, daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunma amacıyla tasarımda köklü bir yenilik gerçekleştirdiklerini belirterek, yaptıkları bu yenileme hamlesi ile e-ticaret sektöründe çıtayı yükselttiklerini ifade etti.

“Tavsiye Motoru” özelliğini de kullanıcıya sunarak online alışveriş deneyimini kolaylaştırdıklarına ve kişiselleştirdiklerine işaret eden Doğan şunları kaydetti:

“Yeni tasarımın sonuçlarını hızlı bir şekilde görmeye başladık; hepsiburada.com’un performansı önemli ölçüde arttı. Sitemizin yeni tasarımını müşterilerimizden gelen geri bildirimler, onların ihtiyaçları ve talepleri doğrultusunda oluşturduk. 6 aylık süre içerisinde 20 binden fazla geri bildirim topladık. Beta versiyonu 6 milyon kişi test etti. Sadece bununla da yetinmeyerek, öncü kimliğimizle mevcut ihtiyaçların ötesine geçen çözümler sunmaya çalıştık. Yenilenen sitemizde Pazar Yeri platformunu da devreye aldık. İlk etapta siteye 100 binin üzerinde yeni ürün eklendi. Perakende sektörünün kaçınılmaz dönüşümünü hızlandıracak olan Pazar Yeri platformumuz, e-ticaretin yaygınlaşmasında bir dönüm noktası olacak.”

Hepsiburada.com Ürün Geliştirme Müdürü Gökhan Besen ise, “Yeni hepsiburada.com 14 farklı ülkeden gelen çok uluslu bir ekip tarafından geliştirildi, yani oldukça global bir proje diyebiliriz. Agile metodolojisinin uygulandığı projede dünyanın en ileri teknolojileri kullanıldı. Yeni tasarımın çıkış noktası daha kullanıcı dostu bir arayüz geliştirmekti. Genel olarak daha sade ve anlaşılır bir tasarım hedefledik” bilgisini verdi.