TechnoLogic – Hopi, 2015 yılının ‘en dikkat çeken uygulaması’


Hopi, 2015 yılının ‘en dikkat çeken uygulaması’

TechnoLogic 01 Ocak 2016 0
Hopi, 2015 yılının ‘en dikkat çeken uygulaması’

Alışveriş uygulaması Hopi, Mobile Marketing Association Türkiye (MMA Türkiye) tarafından yapılan “2015’in Dikkat Çeken Mobil Uygulamaları” araştırmasında 3 kategoride birincilik elde etti.

Hopi’den yapılan açıklamaya göre, MMA Türkiye tarafından yapılan “2015’in Dikkat Çeken Mobil Uygulamaları” araştırmasının sonuçları açıklandı.

Bine yakın kişinin katıldığı araştırmada Hopi, “en çok ses getiren uygulama”, “en iyi alışveriş uygulaması” ve “iletişimi en iyi yapılan uygulama” kategorilerinde en çok oyu alarak lider oldu. Hopi, 2015’in en çok ses getiren uygulama kategorisinde yüzde 52,1, en iyi alışveriş uygulaması kategorisinde yüzde 46,8, iletişimi en iyi yapılan uygulama kategorisinde yüzde 60,5, oy oranıyla rakiplerini geride bıraktı.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Hopi Genel Müdürü Onur Erbay, mobil dünyanın en prestijli platformu MMA Türkiye ofisi tarafından yapılan araştırmada elde ettikleri başarıdan gurur duyduklarını belirtti.

Erbay, şunları kaydetti: “Hopi üyelerinin sayısı bir yıl dolmadan 2,6 milyonu geçti. Her gün 150 bin kişi Hopi’sine bakıyor ve 20 bin kişi Hopi’siyle alışverişe çıkıyor. Hopi kısa sürede insanların hayatına girmeyi ve alışveriş alışkanlıkları arasında önemli bir yer edinmeyi başardı. Hedefimiz, 2016 yılında 5 milyon üyeye ve 100 markaya ulaşmak. Tüm iş planlarımızı Hopi’lilere 360 derece alışveriş deneyimi yaşatmak üzerine kuruyoruz. Önümüzdeki dönemde yeme içme, havayolu ulaşımı, akaryakıt sektörlerinden yeni markaların katılımıyla ve mobil ödeme özelliğinin devreye girmesiyle alışverişin vazgeçilmezi olacağız.”