İftar öncesi ve sahurda internetten alışveriş arttı

İftar öncesine ve sahur vaktine denk gelen saatlerde, internetten satışlarda artış yaşandı. Hizlial.com’un satış verilerine göre, Ramazan ayında yemek masası ve takımlarının satışı haziran ayına göre satışı en çok artan ürün yemek masası oldu.

Analize göre, “Yemek masası ve takımları” kategorisindeki ürünlerin satışı bir önceki aya göre yüzde 150 oranında, “mutfak dolapları” kategorisindeki ürünlerin satışı ise yüzde 125 oranında yükseldi.

En çok alışveriş İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya’dan yapıldı. Alışveriş yapanların yüzde 39’unu kadınlar, yüzde 61’ini erkekler oluşturdu. Ramazan’da satışın en yoğun olduğu saatlerde alım yapan müşterilerin yaş ortalaması ise 32.

Yazıyı Oylayın
İlginizi çekebilir:  İzlesene'nin özel kanal sayısı bini aştı

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir