TechnoLogic – İnnova’dan self servis ve akıllı çözümler platformu


İnnova’dan self servis ve akıllı çözümler platformu

TechnoLogic 02 Kasım 2016 0
İnnova’dan self servis ve akıllı çözümler platformu

Türk Telekom’un bilgi teknolojileri çözümleri sağlayıcısı İnnova, Kiosk İnnova markası altında sunduğu self servisler ve akıllı çözümler alanındaki en yenilikçi çözüm ve teknolojileri İstanbul’da düzenlediği bir etkinlikle gündeme taşıdı. Self Service & Smart Solutions teması ile uzman isimlerin ve endüstri temsilcilerinin katılımıyla düzenlenen etkinlikte, İnnova’nın çeşitli sektörlere hitap eden kiosk ve digital signage tabanlı self servis ve akıllı teknoloji çözümleri, örnekler eşliğinde paylaşıldı.

Türk Telekom iştiraki İnnova, self servis ve akıllı çözümler alanındaki en yeni teknolojileri ve sunduğu fırsatlara 1 Kasım 2016, Salı günü İstanbul’da düzenlediği “Self Service & Smart Solutions” etkinliği ile dikkat çekti. Bu alanda geliştirdiği çözümleri Kiosk İnnova markası ile müşterilerine sunan İnnova’nın düzenlediği etkinliğe alanında uzman teknoloji liderleri, çözüm ortakları ve sektör temsilcileri de katılarak endüstri trendlerini ve bu alandaki yenilikleri masaya yatırdı. Tüm gün süren etkinlik, kullanıcılara istedikleri bilgi ve hizmetlere hızlı ve kolay bir şekilde ulaşma olanağı veren, kurumlara ise önemli verimlilik, hız ve rekabet avantajları sunan, müşteri memnuniyetini artıran self servis ve akıllı çözümler alanında bir sektör platformu işlevi üstlendi.

Self servis ve akıllı teknoloji çözümleri kurumlara verimlilik ve hız katıyor

Etkinliğe gösterilen büyük ilgiden memnuniyeti dile getiren İnnova Genel Müdürü Aydın Ersöz, konuşmasında şunları söyledi:

“Türk Telekom iştiraki İnnova olarak, dijital dönüşümün tüm katmanlarında olduğu gibi, self servis ve akıllı teknolojiler alanında da sektörümüze liderlik ediyoruz. Kiosk İnnova markamızla sunduğumuz ve kurumların ihtiyaçlarına en uygun şekilde geliştirdiğimiz çözümlerimiz, bugün sadece ülkemizde değil, dünyanın birçok ülkesinde de büyük bir başarıyla kullanılıyor. Örneğin Katar merkezli yardım kuruluşlarından Qatar Sheikh Eid Charity, bağış işlemlerini daha sistemli hale getirmek için uçtan uca İnnova tarafından geliştirilen self-servis çözümleri tercih etti. Kiosk İnnova’nın çözümü sayesinde Qatar Sheikh Eid Charity, bağış toplama işlemlerini 26 noktaya yerleştirilen self-servis bağış kioskları aracılığıyla gerçekleştirmeye başladı. Global çapta bunun gibi birçok başarı hikâyemiz var. “

“İnnova olarak sektöre yön veriyoruz”

İnnova olarak çözüm ortaklarıyla birlikte ülkemizde kamudan telekom, finans ve perakende sektörlerine, birçok sahada self servis çözümler ürettiklerini, geliştirdikleri teknoloji ve uygulamalarla sektöre yön verdiklerini kaydeden Ersöz, “Dünyada tüm hızıyla devam eden dijital dönüşümün en önemli ayaklarından biri olan bu konuda Türkiye’yi küresel ölçekte daha yüksek noktalara taşımak istiyoruz. Bu etkinliği de ekonominin her katmanındaki sektörlere ve kamu kurumlarına önemli avantajlar sunan self servis ve akıllı çözümlerin sahip olduğu büyüme potansiyeline dikkat çekmek amacıyla düzenledik. Bu buluşma vesilesi ile sektörümüze ve tüm paydaşlarımıza çağrıda bulunuyor, ‘Gelin, birlikte ülkemizi bu alanda dünya liginde üst sıralara taşıyalım’ diyoruz. İş ortaklarımızın ve sektör uzmanlarının katılımıyla düzenlenen bu etkinliğin sektörümüzden gördüğü büyük ilgi Türkiye’nin yarınları için mutluluk verici.” dedi.

“Küreselde büyümek, büyürken de çözüm ortaklarımıza liderlik etmek istiyoruz”

Etkinlikte İnnova’nın gelecek vizyonunu çizen İnnova, Kiosk ve Otomasyon Çözümleri Direktörü Ahmet Kebabçıoğlu ise şunları söyledi: “Vizyonumuz küreselde büyümek, büyürken de çözüm ortaklarımıza liderlik etmek. Bu alanda en iyi ürünlerin Türkiye’den çıktığı algısını dünya pazarına anlatabilmek de önceliklerimiz arasında yer alıyor. Bu etkinliği de vizyonumuz çerçevesinde atılmış ilk adım olarak görüyor ve çok önemsiyoruz. Hizmetlerimizle ilgili bir örnek vermek gerekirse; İnnova’nın Digital Signage çözümü IP tabanlı bir çözüm olması sayesinde içeriğin yönetimi, internet ağının eriştiği her noktayı kapsayacak biçimde yapılandırılabiliyor ve herhangi bir uç noktada (mağaza, restoran, şube, bayi, vb.) içeriğin gösterimini mümkün hale getirebiliyor. Merkezi içerik yönetim yazılımını çalıştıracak sunucu, söz konusu projenin boyutuna göre şekillendiriliyor ve uygulamaya dahil edilecek ekranlara yayınları aktaracak olan bilgisayarlar ağ üzerinden bu sunucuya bağlı çalışıyor. Bunun gibi birçok hizmetimizle sektörde fark yaratıyoruz” diye konuştu.

Self Servis ve akıllı teknolojiler alanında bugüne kadarki en geniş kapsamlı organizasyon
Etkinliğe İnnova’dan ve çeşitli sektörden üst düzey yöneticilerin yanı sıra İnnova çözüm ortakları da katılarak self servis teknolojilerle akıllı çözümler hakkındaki bilgi ve fikir alışverişinde bulundular. Organizasyonda ünlü televizyoncu Mesut Yar’ın moderatörlüğünde, başarılı firmaların ilham verici dijitalleşme yolculuklarının ilk elden paylaşıldığı “Burada Teknoloji Çok” isimli bir de panel düzenlendi. Türk Telekom Bireysel Satış Genel Müdür Yardımcısı Hüseyin Balcı, Halkbank Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Hasan Ünal, Samsung Türkiye BT Ürün Grubu Satış ve Pazarlama Müdürü Pınar Kaçar, Samsung Profesyonel Görüntüleme Çözümleri Müdürü Göker Nurbeyler, RE/DESIGN Business Başkanı Yiğit Kulabaş da düzenlenen zirveye katılarak birer konuşma yaptılar. Etkinlikte Deneyim Tasarımcısı ve Gastronomi Uzmanı Mimar Berat Çokal’ın “Akıllı Self-Servis Çağında Müşteri Deneyimini Yeniden Düşünmek” başlığı ile gerçekleştirdiği sunum da ilgiyle izlendi.