TechnoLogic – İnnova’nın self servis çözümleri Katar’da


İnnova’nın self servis çözümleri Katar’da

TechnoLogic 04 Ocak 2016 0
İnnova’nın self servis çözümleri Katar’da

Katarlı yardım kuruluşu Qatar Sheikh Eid Charity’nin tercihi, Türk Telekom Grup şirketi İnnova tarafından geliştirilen self servis çözümlerinden yana oldu.

Şirket açıklamasına göre, Türk Telekom Grup şirketi İnnova, dünya standartlarında geliştirdiği yenilikçi ürünleriyle Türkiye’nin yanı sıra Avrupa ve Orta Doğu ülkelerinde de büyümesini sürdürüyor. İnnova’nın self servis çözümler alanındaki lider markası Kiosk İnnova, uluslararası alandaki başarısını Katar’a taşıdı.

Katar’ın önemli yardım kuruluşlarından biri olan ve bağış toplama işlemlerini daha düzenli ve sistemli hale getirebilmek için self servis çözümlere ihtiyaç duyan Qatar Sheikh Eid Charity, Kiosk İnnova mühendisleri tarafından geliştirilen çözümleri tercih etti.

Yardım kuruluşu, Kiosk İnnova’nın çözümü sayesinde bağış toplama işlemlerini 26 noktaya yerleştirilen self servis bağış kioskları aracılığıyla gerçekleştirmeye başladı. Bağış işlemleri için özel olarak geliştirilen ve tasarlanan kiosklar, kurum içi verimliliğin artırılmasına yardımcı oluyor. Bu sayede insan kaynaklı hataların büyük oranda azaltılması sağlanırken, süreçlerin kayıt altına alınmasına da destek oluyor.

Sistem tamamen yenilendi

Qatar Sheikh Eid Charity, bu projeyle birlikte bağış kabul sistemini baştan aşağı yenilemiş oldu. Yardım kuruluşuna bağış yapmak isteyenler, Kiosk İnnova tarafından geliştirilen kioskları kullanıyor. Çok sayıda yardımsever, nakit paranın yanı sıra banka veya kredi kartıyla da bağış yapabiliyor. Kapsamlı veri analizi imkanı da sunan çözüm, Qatar Sheikh Eid Charity’nin gelecek bağış operasyonları için doğru planlama yapabilmesine yardımcı oluyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen İnnova Genel Müdürü Aydın Ersöz, bir Türk Telekom Grup şirketi olarak dünya standartlarında geliştirdikleri yenilikçi çözümlerden birini daha hayata geçirdikleri için büyük gurur duyduklarını dile getirdi. Ersöz, “Katar’lı yardım kuruluşu Qatar Sheikh Eid Charity için geliştirdiğimiz bağış kiosku çözümü, Türk Telekom Grubu’nun uluslararası alandaki başarısının örneklerinden biri oldu” ifadesini kullandı.