TechnoLogic – Kadınlar sahurda da online alışverişte


Kadınlar sahurda da online alışverişte

TechnoLogic 27 Haziran 2015 0
Kadınlar sahurda da online alışverişte

Reuters tarafından dünyanın en popüler muhafazakar giyim sitesi seçilen Modanisa.com, ramazanda satış grafiğini %40 arttırdı. Modanisa.com ziyaretçileri 22.00 ile gece 03.30 saatleri arasında yoğun bir şekilde alışverişlerini sürdürüyor.

2011 yılında kurulan, bugün 57’den fazla ülkeye sunduğu 50 bin çeşit ürün ve 300’ü aşkın marka ile Türkiye’nin ilk, dünyanın en büyük muhafazakar online alışveriş sitesi Modanisa.com, Ramazan ayında satışlarını % 40 oranında arttırdı. Muhafazakar giyimi tercih eden kadınlar, iftarlarını yaptıktan sonra alışverişe başlıyor, alışveriş trafiği sahura kadar devam ediyor. Muhafakar giyimi tercih eden kadınlar, Modanisa üzerinden Ramazan’da en çok tunik, elbise, ferace ve basic ürünlerden alışveriş yapıyor.

Gece yarısı trafiği ile öğlen trafiği aynı

Modanisa Yönetim Kurulu Başkanı Kerim Türe, “İftardan sonra 22.00 ile gece 03.30 saatleri arasında sitemizde yoğun bir alışveriş trafiği gözlüyoruz. Gece yarısında yapılan alışveriş oranı öğlen saat 13.00 ile aynı seviyeyi yakaladı” diye bilgi verdi. Ramazan’ın günlük site trafiğini de arttırdığını söyleyen Türe, “Modanisa’nın günlük ziyaretçi sayısı 200 bin. Ramazan’da bu rakam 300 bini aştı. Biz de bu yoğun ilgiye özel bir kampanya ile teşekkür etmek istedik. Ramazan boyunca 100 TL ve üzeri alışveriş yapan 30 çifte 5 yıldızlı Umre seyahati hediye edeceğiz” dedi.

Modanisa kadınlara kazandırıyor

Ramazan’da tüketicilerine 5 yıldızlı Umre seyahati sunan Modanisa.com, yaklaşık 1 yıldır uluslararası bağış organizasyonu Kiva ile iş birliği yaparak, dünyanın her köşesindeki Müslüman kadınlara faizsiz mikro krediler veriyor ve hayata katılmalarını sağlıyor. Bu iş birliği ile Modanisa, Ramazan boyunca alışverişlerden sağladığı gelirle dünyanın farklı bölgelerindeki kadınlara destek olmayı sürdürecek.