Yaklaşık 2 yılda aylık ortalama 12 milyon TL’ye ulaşan işlem hacmi, 40 bin civarından satılan ürün adedi ve hem bireysel hem de dükkan aracılığıyla alış-satış yapan yaklaşık 8 bin üyesiyle Sanalpazar.com Türk e-ticaretine damga vurmaya devam ediyor.
İnternetin pazar yeri Sanalpazar.com, C2C (müşteriden müşteriye) e-ticarette kullanıcılarına sunduğu avantajlarla dikkat çekiyor. “İster al, ister sat” sloganıyla hizmet vermeye başladığı günden bu yana internetten alışverişe yeni bir soluk getiren Sanalpazar.com, kullanıcı dostu ve güvenilir yaklaşımıyla da kullanıcıları tarafından yoğun talep görüyor.
Son verilere göre aylık ortalama 12 milyon TL’ye ulaşan işlem hacmi, 40 bin civarından satılan ürün adedi ve hem bireysel hem de dükkan aracılığıyla alış-satış yapan yaklaşık 8 bin üyeye sahip olan Sanalpazar.com, sunduğu modern ve farklı uygulamalarla benzerleri arasından sıyrılıyor. Türk tüketicisinin davranışlarını son infografik çalışmasında yansıtan site, chat uygulamasıyla alıcı ve satıcı arasında gerçekleşen muhabbetin sıcak bir ortam yarattığını ve satışların yüzde 12’sinin bu kanaldan gerçekleştiğini belirtiyor.
Türk tüketicisinin alışveriş davranışlarına ve pek çok veriye Sanalpazar.com’un hazırladığı aşağıdaki infografik çalışmasıyla ulaşabilirsiniz: