Pardus çağrı merkezi kuruluyor

TÜBİTAK ULAKBİM bünyesinde geliştirilen açık kaynak kodlu işletim sistemi Pardus hakkında destek olarak çağrı merkezi kuruluyor.

ALO Pardus adlı verilen hizmet çerçevesinde kurumsal son kullanıcılara hizmet verilmesi planlanıyor. Pardus web sitesinde yer alan bilgilere göre, merkez aşağıdaki hedeflere yönelik çalışmalar yapacak:

  • Son kullanıcı problemlerine hızlı çözüm getirmek
  • Pardus kullanıcılarının ihtiyaçlarını ve beklentileri anlamak
  • Kullanıcılardan geri besleme alabilmek
  • Kullanıcılarla Pardus arasında sadakat/güven bağı kurabilmek
  • Yapılacak Ar-Ge çalışmalarına ve diğer geliştirmelere yön verebilmek
  • Kullanıcı memnuniyetini artırmak.

Çağrı merkezi 7/24 esasına göre çalışacak, ilk karşılamada problem çözülmez ise problem daha uzman personele iletilecek. Ayrıca, karşılaşılan problemler ve çözümleri portal üzerinden yayınlanarak/güncellenerek problem ağacı ve çözüm veri tabanı oluşturulacak.

Yazıyı Oylayın
İlginizi çekebilir:  BiP’e her yöne arama özelliği eklendi

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir