Sahuru beklerken mobilden ilan bakıyoruz

Sahibindencom’un kullanıcı sayısı, ramazanda 01.00-05.00 saatleri arasında yüzde 110 arttı. Sahibindencom, sahur saatleri içinde site ve mobil trafiğinde yaşanan değişiminin yanı sıra kullanıcıların online alışveriş tercihlerine ilişkin verilerini açıkladı. 6 Haziran’da başlayan ramazanla birlikte değişen uyku saatleri ve yeme içme düzeni, tüketicilerin online alışveriş alışkanlıklarına da yansıdı.

Ramazan başlangıcından bu yana site içi genel trafik oranı yüzde 6 artarken, sahur saatlerinde kullanıcı sayısında yüzde 110’luk artış gözlemlendi. Kullanıcıların sahura kadar sitede geçirdiği süre de yüzde 17 arttı.

Ramazan alışverişlerinde kullanıcıların özellikle mobili tercih ettiği gözlemlendi. Sahuru beklerken en yüksek trafik 03.00 saatlerinde gerçekleşti ve bu saatlerde sahibindencom’un Android mobil uygulamasında yüzde 408, IOS uygulamasında ise yüzde 390 trafik artışı yaşandı.

Kullanıcılar, sahur saatlerinde en çok emlak, vasıta ve alışveriş kategorilerine baktı. Ramazan yaz aylarına denk gelmesi nedeniyle özellikle karavan ilanlarına ilginin arttığı gözlemlendi. Sahurda trafik artışının en çok görüldüğü iller ise Gaziantep, Konya ve Ankara oldu.

Yazıyı Oylayın
İlginizi çekebilir:  Tivibu'ya 12 yeni sinema kanalı geldi

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir