TechnoLogic – Sosyal medya kurumların gücünü zirveye çıkartıyor


Sosyal medya kurumların gücünü zirveye çıkartıyor

TechnoLogic 20 Ağustos 2012 0
Sosyal medya kurumların gücünü zirveye çıkartıyor

Yenibiris.com’un Turkcell Global Bilgi ortaklığı ile verdiği yeni hizmeti “Sosyal Medya Yönetimi ve İşveren Markası Paketi” kurumların yeni dünyanın gücü olarak tanımlanan sosyal medyadaki kimliklerini yeniden inşa ederek, güçlü bir işveren markası oluşturmalarını sağlıyor.

Sosyal medyanın marka bilinirliğindeki önemli rolü artık yadsınamaz bir gerçek haline geldi. İş ve insan kaynakları alanındaki yenilikçi hizmetlerine sürekli yenisini ekleyen Yenibiris.com, Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi ortaklığı ile “Sosyal Medya Yönetimi ve İşveren Markası Paketi” hizmetini geliştirdi. Yenibiris.com’un bu  hizmeti  sayesinde, kurumlar sosyal medyada bir bütünlük içinde işveren marka kimliklerini oluşturacak. Adaylar ve takipçiler ile etkileşimi artırmak, yeni adaylara ulaşmak, markanın insan kaynakları imajını güçlendirmek amacıyla uzmanlar tarafından topluluk ve içerik yönetimi hizmeti verilecek.

Sosyal medya yönetimi, marka bilinirliği için büyük önem taşısa da bazı kurumlar için hala açık uçlu bir soru olmaktan öteye gidemiyor. “Sosyal Medya Yönetimi ve İşveren Markası Paketi” çerçevesinde markanın sosyal medya ve insan kaynakları stratejisi belirlendikten sonra uzmanlar tarafından kuruma bir yol haritası hazırlanıyor.

Yenibiris.com farkı ile sosyal medyada kapsamlı bir işveren markası yönetimi Bire bir iletişimin merkez noktası olduğu sosyal medya yönetiminde,  şirketin sosyal medya stratejisinin oluşturulması, yol haritasının belirlenmesi ile Facebook / Linkedin sayfa tasarımlarının yapılması, firma stratejileriyle paralellik gösteren sosyal medya cevaplama stratejileri, düzenli içeriklerle interaktif topluluk yönetimi hizmeti kurumlara sunuluyor. Kurumlar yüksek eğitimli ve sosyal medya yönetimi konusunda uzman bir ekip ile çalışıyor. Bunların yanı sıra sosyal medya üzerindeki Yenibiris.com sayfalarında uygun hedef kitleye kurumun reklam kampanyaları ve iş ilanlarının duyurulması, Yenibiris.com üyelerine firmaya ait iş ilanlarının bildirimi gibi destekleyici hizmetler de sağlanıyor.

Yenibiris.com Genel Koordinatörü Burçak Pak Yılmaz, her kurumun farklı stratejilerle sosyal medya faaliyetlerini sürdürdüğünü belirterek yeni hizmeti şu şekilde açıkladı: “Sosyal medyada harcanan zaman genel internet kullanımına göre üç kat hızla artıyor. Dünyada hızla ilerleyen bu trend, 35 milyon internet kullanıcısına sahip Türkiye’de de oldukça güçlü bir konuma sahip. Kurumlar ise sosyal medya yönetimini farklı kanallar aracılığıyla gerçekleştiriyor. Yenibiris.com olarak, bu konudaki ihtiyaçları göz önünde bulundurarak Turkcell Global Bilgi ile yeni hizmetimizi hayata geçirdik. Bu sayede, şirketlerin sosyal medya hesapları uzmanlar tarafından yönetilecek ve işveren marka imajları sosyal medya ile uyumlu hale getirilecek. Konunun uzmanları firmaların bilinirliklerini en üst seviyeye taşınmasını sağlayacaklar.”

Proje ile ilgili Turkcell Global Bilgi Teknolojik Çözümler ve Servisler Müdürü Tunca Meriç ise şunları söyledi: “Sosyal medya üzerinden gelen müşteri taleplerinin izlenmesine ve cevaplanmasına Turkcell Global Bilgi olarak Kasım 2010 tarihinde başladık. 2011 yılından itibaren de hizmet ağımızı genişleterek izleme ve cevaplamanın yanı sıra, müşterilerimize sosyal medya pazarlama (içerik, itibar, topluluk, kampanya yönetimi) ve Sosyal PR hizmetlerimizi sunuyoruz. Turkcell Global Bilgi olarak gerek üstün teknolojik alt yapımız gerekse İK uygulamalarındaki başarılı tecrübelerimizle Yenibiris.com işbirliği ile “Sosyal Medya Yönetimi ve İşveren Markası Paketi”’ni geliştirdik. Bu paketle kurumların sosyal medyada bir bütünlük içinde işveren marka kimliklerini oluşturmasına destek olacağız. Bu uygulama  ayrıca firmaların sosyal medyaya giriş ve yönetim stratejilerinin oluşturulması, sayfa tasarımlarının yapılması, içerik yönetimi, sosyal medya sayfalarının duvarına yazılan yorumların moderasyonu, sosyal medya cevaplama stratejileri oluşturma ve sosyal medya hesapları üzerinden “Marka” ile koordineli olarak cevaplama hizmetinin verilmesi gibi hizmetleri de kapsayacak. Yenibiris.com ile yaptığımız bu işbirliğinden dolayı çok mutluyuz.”