TechnoLogic – Sosyal Medya


Sosyal Medya »

Dijital Pazarlama İletişimi Sertifika Programı yeniden başlıyor

Dijital Pazarlama İletişimi Sertifika Programı yeniden başlıyor

TechnoLogic Mart 14, 2013 0

Akademik dünya ile sektör arasında köprü kurmak, sektörün ihtiyaçlarını karşılayacak insan kaynağını yetiştirmek amacıyla başlatılan “IAB Türkiye – Kadir Has Üniversitesi Dijital Pazarlama İletişimi Sertifika Programı”, gördüğü büyük ilgi üzerine yeniden başlıyor. Gündelik hayat

Read More »
Facebook’ta her ‘like’ kimliğinizi ele veriyor

Facebook’ta her ‘like’ kimliğinizi ele veriyor

TechnoLogic Mart 12, 2013 0

Facebook’ta ‘beğen’ butonunu nasıl kullandığınız, kişiliğiniz hakkında çok sayıda ipucu veriyor. İngiltere’de Cambridge Üniversitesi’nden bir grup araştırmacı, Facebook kullanıcılarının beğen butonunu hangi konular üzerinde tıkladığına göre bu kişilerin din, siyaset, ırk ve cinsel yönelimleri

Read More »
Facebook, haber akışı ve reklamları öne çıkarıyor

Facebook, haber akışı ve reklamları öne çıkarıyor

TechnoLogic Mart 9, 2013 1

Facebook tasarım değişikliğine giderek, internetteki görünümünü android ve iOS cep telefonu uygulamalarındakine benzetiyor. Yenilikle beraber, haber akışında kullanıcının tercihlerine öncelik verilmesi amaçlanıyor. Ancak reklamların ekranda daha fazla yer tutabileceği belirtiliyor. Projenin mühendisi Chris Struhar

Read More »
İTÜ’de Sosyal Medya Zirvesi

İTÜ’de Sosyal Medya Zirvesi

TechnoLogic Mart 9, 2013 0

İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ), Sosyal Medya Zirvesine ev sahipliği yapıyor. Her geçen gün yükselen sosyal medya, İTÜ’de tam gün düzenlenecek konferans ve panellerle masaya yatırılıyor. 11 Mart 2013 Pazartesi İTÜ Süleyman Demirel Kültür Merkezi’nde

Read More »
Griple mücadele stratejisi Twitter’dan belirleniyor

Griple mücadele stratejisi Twitter’dan belirleniyor

TechnoLogic Mart 6, 2013 0

Grip dalgası bugünlerde dünyanın pek çok ülkesinde olduğu gibi Almanya’yı da sarmış durumda. Gribe yakalanan çoğu kişi durumlarını Twitter üzerinden yazarak takipçilerine bildiriyor. Amerikan bilim insanları ise Twitter verilerini, hastalık dalgalarını zamanında öngörebilmek için

Read More »
Facebook, dost eksikliğini telafi eder mi?

Facebook, dost eksikliğini telafi eder mi?

TechnoLogic Mart 2, 2013 0

Uzmanlara göre sosyal medya, eğitimine devam etmek için yurtdışına çıkan öğrencilerin, gittiği ülkeye uyumunu zorlaştırıyor. Avrupa’da, ABD’de yüksek lisans ya da doktora yapmak, birçok gencin hayalini süslüyor… Ancak eğitimine devam etmek için yurtdışına giden

Read More »
Facebook: Onunla da olmuyor onsuz da

Facebook: Onunla da olmuyor onsuz da

TechnoLogic Şubat 27, 2013 0

Yaygınlaşan internet, mevcut bağımlılıklarımıza yenilerini ekliyor. Uzmanlar, modern çağın iletişim araçlarının insan sağlığını tehdit eder boyutlara eriştiği uyarısında bulunuyor. Günün her saatinde, her yerde… Mesajlar gönderiliyor, paylaşımlara yorum yazılıyor ya da yorumlar yanıtlanıyor… Mobil

Read More »
Netlence.com ile sosyal alışveriş başladı

Netlence.com ile sosyal alışveriş başladı

TechnoLogic Şubat 24, 2013 0

Selim Demir, Arda Can, Ömer Kayır, Tuvana Büyükçınar’ın sahibi oldukları A46 Grubu teknoloji işine girdi. A46 Grup bünyesinde kurulan netlence.com internet sitesi; sosyal medya, alışveriş ve eğlencenin muhteşem karması olarak kullanıcıların beğenisine sunuluyor. “Sosyal

Read More »
Okullarda Twitter ve Facebook’a yasak kalkmadı

Okullarda Twitter ve Facebook’a yasak kalkmadı

TechnoLogic Şubat 24, 2013 0

Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı’nın, eski Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer döneminde erişimin engellendiği Facebook ve Twitter’a okullardan girişi serbest bıraktığı yönündeki haberler, bakanlık tarafından yalanlandı. Bakanlığın filtreleme sisteminde yapılan değişiklikle sosyal ağlara eğitim

Read More »
Monitera, ‘2013 Twitter Türkiye Profili’ni yayınladı (İnfografik)

Monitera, ‘2013 Twitter Türkiye Profili’ni yayınladı (İnfografik)

TechnoLogic Şubat 13, 2013 0

Monitera, Twitter’a ilişkin 2013’ün ilk verilerini açıkladı. Mikro paylaşım sitesinin “2012’nin parlayan yıldızı” olduğunu belirten Monitera, globalde % 55’lik üye artışıyla markanın hem mobil reklam alanında Facebook’u ikiye katladığını, hem de markaların dikkatini çekmeyi

Read More »