SunExpress’in çağrılarını artık Turkcell Global Bilgi karşılıyor

Turkcell Global Bilgi Türkiye’nin en önemli hava yolu şirketlerinden SunExpress’e çağrı merkezi hizmeti vermeye başladı. Gerçekleştirilen iş birliği çerçevesinde çağrı merkezi hizmetlerinin yürütüleceği İzmir lokasyonunda düzenlenen açılış törenine Turkcell Global Bilgi İş Geliştirmeden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Akın Akalın ve SunExpress Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Çalışkan katıldı.

Müşteri Deneyimi Çözümleri Merkezi Turkcell Global Bilgi havacılık sektöründeki hizmet ağını genişletiyor. Yetmiş bir uçaktan oluşan filosuyla, Türkiye, Avrupa, Kızıl Deniz bölgesi, Kanarya Adaları (İspanya), Yunanistan, Tunus, Bulgaristan ve Umman’da 110’dan fazla yere uçan SunExpress, yola Turkcell Global Bilgi ile devam ediyor. Turkcell Global Bilgi İş Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı Akın Akalın ve SunExpress Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Çalışkan katılımıyla Turkcell Global Bilgi’nin İzmir’deki merkezinde bir açılış töreni gerçekleştirdi.

7/24 üç dilde hizmet

Turkcell Global Bilgi bundan böyle haftanın her günü 24 saat, Türkçe’nin yanı sıra İngilizce ve Almanca dillerinde de SunExpress ile çalışan tüm acentelere özel talep, değişiklik, sistemsel talepler, teknik konularda destek verecek, yolcu memnuniyeti, mağduriyeti adına diğer firmalarla iletişime geçerek bilet düzenleyecek. Ayrıca rötar, müşteri memnuniyeti, bilet değişikliği, iade, SunPoints gibi konularda yolcuları bilgilendirecek olan Turkcell Global Bilgi, tekerlekli sandalye, evcil hayvan talepleri, medikal ekipmanı kontrolü gibi yolcuların özel isteklerinin uçağa alınıp alınamayacağını inceleyen bir ekip oluşturacak.

Turkcell Global Bilgi İş Geliştirmeden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Akın Akalın konuyla ilgili yaptığı açıklamada; “ Şirketimiz Türkiye’de 14, yurtdışında ise 4 olmak üzere toplam 18 lokasyonla ve 12 bin çalışanla şu an Türkiye’nin pazar lideri. Bu liderliğimizi, kurulduğumuz günden bu yana müşteri memnuniyeti odaklı hizmet yaklaşımımız, ihtiyaca özel sektörel çözümlerimiz, teknolojik alt yapımız, uzman kadromuz ve 15 yıllık bilgi birikimimize borçluyuz.” dedi.

İlginizi çekebilir:  Assange, bir yıl daha Ekvador'un Londra elçiliğinde

Bu güne kadar hem özel hem de kamu sektöründe birçok önemli şirketin stratejik iş hedeflerine ortak olduklarının altını çizen Akalın bu ortaklıklardan birinin de Türkiye’nin en büyük hava yolu şirketlerinden SunExpress’le kurulmuş olmasından büyük mutluluk duyduklarını ifade etti. Akalın sözlerini “ Artık hizmet ağımızda bulunan SunExpress müşterilerinin memnuniyeti bize emanet. Tüm gayretimizle müşteri memnuniyeti konusunda SunExrpess’e önemli bir ivme kazandıracağımıza inanıyor, iş ortaklığımızın herkese hayırlı olmasını diliyorum.” Şeklinde sürdürdü.

SunExpress Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Çalışkan ise, müşteri memnuniyetinin kendileri için çok önemli olduğunu belirterek, şöyle konuştu: “Turkcell Global Bilgi ile yola devam edeceğimiz için mutluyuz. SunExpress olarak müşteri memnuniyetine oldukça önem veriyoruz. Bu doğrultuda yolcularımızı doğru ellerde olduğunu düşünüyoruz. Ayrıca, bu işbirliğinin bizim aktarma merkezimiz olan İzmir’de gerçekleşiyor olması bizim için ayrı bir öneme sahip. 2006’dan bu yana İzmir’den operasyonlarımızı sürdürüyoruz ve 2012’de aktarma merkezimiz (HUB) olarak ilan ettik; İzmir’i şu anda iç hatlarda toplam 13 kentte, dış hatlarda ise Avrupa’da 26 kentte direk tarifeli seferlerle bağlıyoruz. Ve tabi ki, Anadolu’nun 13 kentine İzmir üzerinden Avrupa’da uçtuğumuz kentlere bağlantı veriyoruz. İzmir’de her yıl daha fazla büyüyoruz. Bu nedenle bu işbirliğinin İzmir’de gerçekleşmiş olması da bunun bir kanıtı.”

Yazıyı Oylayın

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir