TechnoLogic – Tam 1 milyon kişi özel bilgilerini Hopi’ye sadece 25 TL’ye sattı


Tam 1 milyon kişi özel bilgilerini Hopi’ye sadece 25 TL’ye sattı

TechnoLogic 09 Mayıs 2015 0
Tam 1 milyon kişi özel bilgilerini Hopi’ye sadece 25 TL’ye sattı

Boyner’in alışverişin yeni icadı olarak lanse ettiği Hopi uygulamasını 14 günde 1 milyon kişi sadece 25 indirim karışılığı en özel bilgilerini vererek akıllı telefonlarına indirdi.

Hopi uygulamasını yüklemek için kullanıcılardan iletişim bilgilerinin yanı sıra, konum bilgisi hatta kullandığı kablosuz ağların bilgileri için de izin alınıyor. Bir çok kişi koşulları okumadan izin veriyor.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Hopi’yi müşterilerle buluştuğu 24 Nisan akşamından 8 Mayıs akşamına kadar geçen sürede 1 milyon kişi akıllı telefonlarına indirdi. Hopi, en hızlı 1 milyon kullanıcıya ulaşan uygulamalardan biri oldu.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Hopi Genel Müdürü Onur Erbay, Hopi’nin dünyada benzersiz bir uygulama olduğunu belirterek, şunları söyledi:

“İş modelimizi önce müşterilerimizin kazanması üzerine kurduk. Farklı sektörlerde Türkiye’nin lider markalarının sunacağı özel fırsatlardan yararlanmalarını sağlayan ‘alışveriş arkadaşı’ fikri, müşterilerimiz tarafından çok sevildi ve benimsendi. Müşterilerimize beğenileri ve alışveriş alışkanlıkları doğrultusunda kişiselleştirilmiş teklifler sunan Hopi üyesi markalar da müşterilere ulaşmak için Hopi platformunda adeta yarışıyor. Kullanıcı sayısı arttıkça üye markaların teklifleri daha da cazip hale geliyor. Kullanıcılarına akıllı ve kazançlı alışveriş vadeden Hopi kazandırmaya devam edecek. Kısa bir süre içinde 1 milyona ulaşacağımızı bekliyorduk, ancak tahminimiz 14 gün gibi kısa bir zaman değildi. Hopi’yi yeni teknolojilerle ve farklı sürprizlerle sürekli yenilemeye devam edeceğiz. İlk 1 yılda hedefimiz 5 milyona ulaşmak.”

Hem iOS hem de Android işletim sistemli cihazlardan ücretsiz olarak indirilip kullanılmaya başlanan Hopi, ilk 1 milyon kullanıcısına 25 lira değerinde “25 paracık” denilen sanal para hediye etti.

İlk aşamada müşterilere hediye edilen “25 milyon paracık”ın yüzde 20’si ilk 14 gün içinde katlanarak kullanıldı. Ortalama 3,2 kat değeriyle katlanarak kullanılan paracıklarla Hopi kullanıcıları en çok giyim alışverişi yaptı. Giyimi sırasıyla kozmetik ve turizm sektörleri takip etti. Hopi kullanıcıları Hopi üzerinden yaptıkları alışverişlerde ayrıca 1,1 milyon lira değerinde 1,1 milyon paracık kazandı.

Hopi, müşterilerinin tercih, beklenti ve alışkanlıklarına uygun kişiselleştirilmiş kampanya ve teklifler sunuyor. Müşteriler Hopi kampanyalarından kazandıkları “paracık” ödüllerini, üye markalarda yapacakları alışverişlerde 2, 3, 5 hatta 10 kata varan değerlerle çarparak kullanabiliyor.

Bu özelliği ile Hopi, örneğin bir markadan kazanılan 10 lira değerindeki “10 paracık”ın farklı bir markanın 5 Kat kampanyasında 50 lira değerine ulaşmasını sağlıyor. Hopi’ye üye markaların bulunduğu tüm lokasyonlarda ve online sitelerde geçerli olan kampanyalarda Hopi kullanılabiliyor.

Hopi’nin üye markalarının sayısı her geçen gün artıyor. Şu ana kadar Hopi’de yer alan ve kısa süre içinde Hopi içinde yer alacak markalar, Altınbaş, Altınyıldız Classics, Avis, Banana Republic, Beymen, Beymen Club, Beymen Business, Bimeks, Boyner-YKM, Budget, Divarese, Digiturk, Dry Center, Fabrika, Finspor, GAP, İDO, Joker, Kahve Dünyası, Marks&Spencer, Morhipo, MNG Kargo, Network, Opmar Optik, Port Vale, Que, Silk&Cashmere, Turkcell, Yargıcı olarak sıralanıyor.