tiktok Kurban Bayramı

TikTok #Kurbanbayramı kampanyasını 200 milyon kişi gördü

Kullanıcılarına ilham verici ve yaratıcı içerikler oluşturmaları için çeşitli fırsatlar sunan kısa video uygulaması TikTok, Kurban Bayramı’na özel bir kampanya düzenledi.

#Kurbanbayramı etiketiyle düzenlenen kampanyada; bayram gezileri, ülkemizle özdeşleşen bayram komedileri, ilginç anlar ve olmazsa olmaz bayram sofraları uygulamanın sunduğu özel çıkartma ve efektlerle süslendi.

TikTok kullanıcıları, akıllı telefonları aracılığıyla oluşturdukları hızlı ve kolay kısa video paylaşımlarıyla, bayram anılarını hikayelerinde paylaştı.

200 milyonun üzerinde görüntülenme alan videolara, TikTok’un fenomenleri eğlenceli ve yaratıcı içerikleriyle katıldı. TikTok’un uygulama içi özel kanalı @tiktoktv, Kurban Bayramı hakkında sokak röportajları yaptı.

Kurban Bayramı boyunca paylaşılan video performanslarına göre en sevilen ilk iki videonun sahipleri Drone kazanırken üçüncü ve dördüncü videoları paylaşanlar Apple Watch kazandı.

Kurban Bayramı kampanyası kapsamında #Kurbanbayramı etiketiyle paylaşılan TikTok videolarından biri şöyleydi:

Yazar: TechnoLogic

TechnoLogic, Melih Bayram Dede yönetiminde yayımlanan, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir