Toyota Yeni Modellerini Tekirdağ’da tanıttı

TechnoLogic 28 Haziran 2013 0
Toyota Yeni Modellerini Tekirdağ’da tanıttı

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. Kurumsal İlişkiler Direktörü Selim Okutur, ”Toyota, 2012 yılında satışlarını yüzde 22 oranında artırarak, 9 milyon 750 bin adet araç satışıyla yeniden dünya liderliğini eline geçirdi” dedi.

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. Kurumsal İlişkiler Direktörü Selim Okutur, ”Toyota, 2012 yılında satışlarını yüzde 22 oranında artırarak, 9 milyon 750 bin adet araç satışıyla yeniden dünya liderliğini eline geçirdi” dedi.

Okutur, Çorlu Toyota Plaza Köşkdere’de düzenlenen ve Toyota’nın yeni dizayn anlayışını yansıtan, Verso, Auris, Avensis, RAV4, GT86 ve Yaris Hybrid modellerinin tanıtıldığı toplantıda, Toyota’nın dünyadaki durumdan söz etmek için biraraya geldiklerini aktardı. Toyota’nın temel felsefesinin öncü olmak olduğunu ifade eden Okutur, çevreci teknolojilerde, yakıt verimliliği konularında, üst düzey teknolojinin kullanımında hep daha da ileriyi hedeflediklerini kaydetti.

Otomotiv pazarının, yoğun bir rekabet yaşadığını ifade eden Okutur şunları kaydetti:

”Bu rekabette Toyota, yeni modellerinin satışa sunulmasıyla daha da güçlenmiştir. Toyota’nın bu yeni yüzü ilk olarak Yeni Yaris’te ve onu takiben GT 86, Yeni Auris, yenilenen Verso, yeni RAV 4’te görüldü. Bu yeni tasarım anlayışını Temmuz ayı sonunda piyasaya sunulacak olan yeni Corolla’da göreceğiz.”

Yeni Corolla ve tüm yeni modellerimiz ile birlikte müşterilerimizin beklentilerine cevap veren, dinamik, çekici, güçlü, güvenli ve çevreci otomobiller üretme felsefelerinin devam edeceğini ifade eden Okutur, özellikle sedan pazarının güçlü olduğu Türkiye’de, yeni Corolla’nın yükselen hedeflerinde önemli bir rol oynayacağını ifade etti.

“150 milyon Avro’luk yatırım yapılacak”

Okutur, yeni Corolla’nın üretimi için 150 milyon Avro’luk yatırım yapacaklarını belirterek, şu bilgileri aktardı:

“Türkiye’de üretilecek olan yeni Corolla’nın piyasaya sunulmasıyla birlikte markamız ivme kazanacaktır. Toyota, 2012 yılında satışlarını yüzde 22 oranında artırarak, 9 milyon 750 bin adet araç satışıyla yeniden dünya liderliğini eline geçirdi. Dünyada karbon salımının yüzde 23’ünü otomotiv endüstrisi ortaya çıkarıyor. Toyota’nın çevre dostu araçların tercih edilme kriterlerinde ilk sırayı alacağına inanıyorum.”

Toyota teknolojinin liderliğiyle daha güvenli, konforlu, çevreci, enerji tasarrufu odaklı, sosyal ağlarla iletişim kuran evler, otomobiller ve toplumdan oluşan yeni bir yaşam stilinin hayata geçirilmesi için araştırma-geliştirme faaliyetlerine de ara vermeden devam ettiklerini belirten Okutur, ”Toyota bu amaçla yıllık 10 milyar Avro ile sektörümüzde en fazla AR-GE bütçesini ayırmaktadır” diye konuştu.

Toyota Plaza Köşkdere Genel Müdürü Zeynep Köşkdere de, 1995 yılından bu yana 2 bin 671 metrekaresi kapalı 19 bin metrekarelik alanda 44 uzman personeliyle hizmet verdiklerini ifade etti.

Toyota’nın müşteri memnuniyeti konusunda çok hassas olduğunu belirterek, ” ‘KalDer Müşteri Memnuniyeti Endeksi’ araştırmasında binek otomobil kategorisinde tüm rakiplerini geride bırakarak üst üste beşinci kez listenin birinci sırasında yer almayı başaran ilk ve tek otomobil markası olduk” diye konuştu.

Yapılan basın toplantısının ardından, Okutur ve Köşkdere yeni model Toyota araçlarla fotoğraf çektirdi.

   



Bu haberler de ilginizi çekebilir!»

Bir cevap yazın »