Toyota’nın ‘korna projesi’ için akıllı billboard

Toyota’nın, “Korna Çalma Huzurumu Çalma” projesi kapsamında Mecidiyeköy’e yerleştirilen billboard, 24 saatte 5 binden fazla korna çalındığını tespit etti.

Şirketten yapılan açıklamaya göre Toyota, 2015 yılında başlattığı “Korna Çalma Huzurumu Çalma” projesi kapsamında bir projeye daha imza attı.

Toyota tarafından, trafiğin ve korna sesinin en yoğun olduğu bölgelerin başında gelen Mecidiyeköy’e özel billboard yerleştirildi. Bu özel billboard, 24 saat boyunca bölgede çalınan korna sesini sayıyor ve ekranına canlı yansıtıyor.

Konulduğu ilk 24 saat içinde 5 bin 289 defa korna çalındığını saptayan billboard, 24 Ocak’a kadar Mecidiyeköy’de kalacak ve önünden geçenlere gereksiz yere çalınan kornanın yol açtığı gürültünün boyutlarını gösterecek.

Sosyal sorumluluk projeleri ile topluma katkıda bulunmaya büyük önem veren Toyota’nın, trafikte gereksiz yere çalınan korna sesinin önüne geçmeyi, toplumsal bilinci artırmayı ve farkındalık yaratmayı amaçladığı “Korna Çalma Huzurumu Çalma” projesi, Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) Satış ve İletişim Ödülleri’nde de “Yılın Sosyal Sorumluluk Projesi” seçilmişti.

Proje, uzun soluklu bir çalışma olarak devam ederken Milli Eğitim Bakanlığı, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, İstanbul, İzmir, Adana, Gaziantep ve Malatya büyükşehir belediyeleri, İstanbul Taksiciler Esnaf Odası başta olmak üzere çok sayıda kurumun desteğini de aldı.

Yazıyı Oylayın
İlginizi çekebilir:  Arçelik'ten Pakistan'da 258 milyon dolarlık satınalma

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir