TechnoLogic – trendwatching.com, trend semineri İstanbul’da


trendwatching.com, trend semineri İstanbul’da

TechnoLogic 10 Ağustos 2012 0
trendwatching.com, trend semineri İstanbul’da

Yakından inceleyip raporlaştırdığı tüketici trendleriyle iş dünyasına büyük katkıda bulunan trendwatching.com, 6 Eylül’de İstanbul’da bir trend semineri düzenliyor. İstanbul Trend Semineri, The Seed’de yapılacak.

Tüketici eğilimlerini inceleyerek oluşturduğu raporları her ay dokuz dilde hazırladığı Trend Briefing’lerle paylaşan trendwatching.com, her şeye hâkim olacak zaman bulamayan ve işi, markası, mesleği bakımından trendlerin büyük önem taşıdığı insanlara yarım günde tüm bu bilgilere ulaşma fırsatı sağlayacak bir etkinlik düzenliyor. İstanbul Trend Semineri başlığı altında düzenlenen etkinlik, 6 Eylül 2012 Salı günü, The Seed’de yapılacak.

12.45’te başlayan etkinlik, 17.20’de düzenlenen bir kokteylle son bulacak. Tüm sunumların İngilizce olacağı etkinlikte, Türkçeye simültane çeviri hizmeti de verilecek.

Etkinlik programı ise şöyle:

12:45 Key Consumer Trends, covering 17 mega trends and over 30 sub-trends. (17 mega trend ve 30’un üzerinde alt trendi kapsayan Temel Tüketici Trendleri) Henry Mason, trendwatching.com Global Araştırma Başkanı ve Yönetici Ortağı

13:55 Ara

14:15 Key Consumer Trends, covering 7 mega trends and 15 sub-trends (7 mega trend ve 15 alt trendi kapsayan Temel Tüketici Trendleri)

15:25 2013+: Overview from a Local Perspective (2013+: Lokal perspektiften bir değerlendirme) Zeynep Arhon, TRENDDESK’in kurucusu

16:00 Ara

16:20 ‘How to Apply and Profit from Trends’ Workshop (“Trendleri Uygulama ve Faydaya Dönüştürme” Atölyesi)

17:20 Toplu kaynaşma & Kokteyl

İstanbul Trend Semineri’nin katılım ücreti 689 TL olarak belirlendi. Katılım için başvuru şu adresten yapılabiliyor: http://www.trendwatching.com/tr/seminars/istanbul/

Seminerin düzenleneceği adres ise şöyle:

The Seed Sakıp Sabancı Müzesi Sakıp Sabancı Cad. No: 42 Emirgan-İstanbul

Özellikle iş dünyasını çok yakından ilgilendiren İstanbul Trend Semineri, gerek kendi markasını gerekse çokuluslu şirketini daha ileri taşımak isteyen herkese açık.