TechnoLogic – TTNET’te online işlemler 10 ayda yüzde 100 arttı


TTNET’te online işlemler 10 ayda yüzde 100 arttı

TechnoLogic 26 Ekim 2012 0
TTNET’te online işlemler 10 ayda yüzde 100 arttı

TTNET müşterilerinin yoğun ilgi gösterdiği TTNET Online İşlem Merkezi’nde 2012 yılında en çok yapılan işlemler, fatura görüntüleme, kota sorgulama ve paket bilgisi görüntüleme oldu. TTNET’liler, sıra bekleme derdi olmadan işlemlerini kolaylıkla yapmanın keyfini yaşadı.

Türkiye’nin iletişim ve eğlence şirketi TTNET’in, 2012 Mart ayında daha kullanışlı, daha zengin içerik ve kişiselleştirilmiş hizmetlerle yenilediği Online İşlem Merkezi’nde 1.5 milyon TTNET müşterisi, internet ortamının konforundan ayrılmadan ıslak imza gerektirmeyen tüm abonelik işlemlerini tek bir tıkla, kolaylıkla yaptı.

Online İşlem Merkezi’nde en fazla yapılan üç işlem sırasıyla fatura görüntüleme, kota sorgulama ve tarife bilgileri sorgulama oldu. Ocak ayından bu yana Online İşlem Merkezi işlem hacmi artışı yüzde 100’e ulaştı. TTNET müşterilerinin güvenli internet profil değişikliği ve diğer işlemlere gösterdiği yüksek ilgi ise işlem setinde verilen hizmetlerde ilk 10’da yer aldı. Kullanıcılar, gizlilik ve güvenlik, kullanım koşulları gibi bilgi veren linkleri artan bir ilgiyle okudular.   Online İşlem Merkezi’ne mobil bağlantı da yapılabiliyor

Abonelerine vakit ve enerji kazandıran, TTNET’in kurumsal web sitesi adresi www.ttnet.com.tr üzerinden ulaşılabilen Online İşlem Merkezi’ne, mobil kullanıcılar iPhone, iPad ve WAP uygulamaları ile bağlanılabiliyor. Hızlı, kolay ve güvenilir uygulamalar sayesinde müşteri memnuniyeti artırılırken, çağrı merkezi işlem yoğunluğunun self servis uygulamalara aktarımı ile maliyet tasarrufu sağlanıyor.

TTNET Online İşlem Merkezi ile sıra beklemek tarihe karıştı

Online İşlem Merkezi, kullanıcılarına tüm TTNET servisleri ile ilgili sorgulama, işlem ve teknik destek olarak üç ana alanda hizmet veriyor. TTNET, kullanıcılarına Online İşlem Merkezi üzerinden tüm TTNET internet aboneliklerini TekŞifre ile yönetme fırsatını sunarak, Türkiye’de yine bir ilke imza atıyor. TTNET kullanıcıları, oluşturacakları tek bir kullanıcı adı ve şifre ile tüm ürün, uygulama ve hizmetlere ulaşabiliyorlar.

Kullanıcılar zamandan tasarruf ederken her bir ürün ve servis için ayrı şifre oluşturma zahmetinden kurtularak, olası karışıklıkları engelleyebiliyorlar. Online İşlem Merkezi, TTNET’in müşterilerine sunduğu Tek Şifre uygulaması ile kolayca kullanılabiliyor. Tek Şifrelerini bilmeyen müşteriler, www.ttnet.com.tr adresinden Tivibu Web, Tivibu Cep, TTNET Müzik, NETDİSK ve Online İşlem Merkezi gibi TTNET’in ayrıcalıklı servislerini kullanmalarını sağlayan şifrelerini edinebiliyor.

Neler yapılabiliyor?

Kullanıcılar, Online İşlem Merkezi’nde, fatura ödeme, kota sorgulama, dakika ve saat bazlı fatura kullanım detaylarını öğrenebiliyorlar. Abonelik başlangıcından itibaren tüm kanal bazlı hareketler “işlem geçmişim” menüsü ile görüntülenebiliyor. Arıza takip bölümünde ise kullanıcıların ne zaman arıza bildirdiğini, sonucunun ne olduğu gibi konuların takibi yapılabiliyor.

Kampanyalar da Online İşlem Merkezi’nden takip edilebiliyor. Kullanıcılar, dilerlerse tarife değişikliği yaparak kota limitlerini yükseltip azaltabiliyorlar. Kullanıcılarının kısa sürede aradıkları bilgiye erişmesini hedefleyen Online İşlem Merkezi’nde kullanılan kampanyalar ve kullanıcıların geçiş yapabileceği tarifeler hakkında da bilgi alınabiliyor.

Online İşlem Merkezi, müşterilerine aynı zamanda “ilk yardım” hizmeti de sunuyor. Bu hizmetle modemin tekrar kurulumu, kablosuz bağlantı yapma, hız düşüklüğünü giderme gibi pek çok konuda videolar aracılığıyla kullanıcılara destek veriliyor. Online İşlem Merkezi’nden TTNET ile ilgili ücretli ve ücretsiz tüm ürünler satın alınabiliyor.

Müşteriyle karşılıklı iletişim

TTNET, müşteri odaklı stratejisi gereği Online İşlem Merkezi’nde iki taraflı iletişim imkanı sağlıyor. Kullanıcılar, öneri, şikayet, teşekkür, fikir, sorun, soru gibi yazılı başvurularını “Bize Ulaşın” menüsü ile yazılı olarak da iletebiliyorlar. TTNET ise müşterilerin tercihine uygun olarak SMS, email veya telefon ile yanıt veriyor. Görme zorluğu çeken, göz bozukluğu olan kullanıcılar için Online İşlem Merkezi’ndeki karakterlerin boyutu kullanıcıların tercihine göre ayarlanabiliyor.

Tipik internet uygulamalarında oluşan göz yorgunluğu ve dikkat dağınıklığını engellemek adına kullanıcı dostu bir sayfa tasarımı oluşturulan Online İşlem Merkezi’nde az görsel ve sade, yalın tasarım ile müşterilerin en kolay şekilde işlem yapabilmesi sağlanıyor.