TechnoLogic – Türk Telekom İl Müdürlükleri yarışması birincisi Bayburt


Türk Telekom İl Müdürlükleri yarışması birincisi Bayburt

TechnoLogic 23 Temmuz 2013 0
Türk Telekom İl Müdürlükleri yarışması birincisi Bayburt

Türk Telekom Saha Yönetimi Başkanlığı, il müdürlükleri arasında düzenlediği; yüksek müşteri memnuniyeti, verimlilik ve gelir hedefli performans yarışmasında, Türk Telekom Bayburt İl Müdürlüğü Mayıs ayının birincisi oldu.

Türkiye’nin öncü iletişim ve yakınsama teknolojileri şirketi Türk Telekom’un, “Şirket içi Gelişim Projesi”  kapsamında Saha Yönetimi Başkanlığı’nın, Türkiye çapındaki tüm il müdürlükleri arasında başlattığı “Türk Telekom İl Müdürlükleri Yarışıyor”  etkinliği tüm hızıyla sürüyor.

Bir yıl süreyle devam edecek yarışma kapsamında; Türkiye’nin 81 ilinde faaliyet gösteren Türk Telekom İl Müdürlükleri, en yüksek müşteri memnuniyetini yakalamak, arıza ve şikayet oranlarını en düşük seviyeye çekmek ve şirket hedeflerine ulaşmak için çaba gösteriyor.

Mayıs ayında Saha Yönetimi Başkanlığı tarafından başlatılan “Türk Telekom İl Müdürlükleri Yarışıyor”  etkinliğinde ilk ayın birincisi, en yüksek müşteri memnuniyetini yakalayarak, arıza ve şikayet oranlarının en düşük seviyeye çekildiği Türk Telekom Bayburt İl Müdürlüğü oldu.

Türk Telekom Bayburt İl Müdürlüğü’nde düzenlenen törende, Bayburt İl Müdürü Fatih Korkusuz, birincilik kupasını ve başarı sertifikasını Türk Telekom Saha Yönetimi Başkanı Haktan Kılıç’ın elinden aldı. Ödül törenine Türk Telekom Kuzey II Bölge Müdürü İsa Ömür’ün yanı sıra çok sayıda yönetici katıldı.

Bayburt Türk Telekom İl Müdürlüğü kupanın bir ay boyunca sahibi olurken, önümüzdeki ay bu kupayı birinci olacak bir başka il müdürüne devredecek. Yarışma kuralları çerçevesinde bir yıl içerisinde üç defa birinci olan İl Telekom Müdürlüğü kupanın kalıcı sahibi olacak.

Düzenlenen ödül töreninde bir konuşma yapan Türk Telekom Saha Yönetimi Başkanı Haktan Kılıç yarışmanın hedeflerini;  il müdürlüklerinin performans odaklı çalışmalarının sağlanması,  performans takibinin düzenli ve sürekli hale getirilmesi, yıllık hedefe göre erken uyarı sisteminin oluşturulması ve gelişmesi gereken yönlerin düzenli takibi ile başarının kalıcı hale getirilmesi olarak sıraladı. Kılıç şunları söyledi:

“Türk Telekom olarak 21.500’ü aşkın personelimizle, tüm yurt genelinde daima müşteri memnuniyeti öncelikli çalışıyoruz. Verimliliğimizi artırma ve hedeflerimize ulaşma yolunda, tüm il müdürlüklerimiz heyecanlı ve tatlı bir rekabet içinde çalışıyor. İlk ay birincimiz Bayburt İl Müdürlüğü’müzü kutluyoruz. Çalışmalarımızı, Türkiye’nin her noktasında en iyi hizmeti vermek ve 3D vizyonumuzun temelini oluşturan müşteri memnuniyetimizi artırmak üzere hız kesmeden sürdüreceğiz”.