Türk Telekom sosyal medyada sektörünün lideri

Türkiye sosyal medya marka endeksi SocialBrands’in yayımladığı rapora göre, Türkiye’nin telekomünikasyon sektöründeki en başarılı markası Türk Telekom oldu.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Türkiye’de sosyal medyada yer alan 16 binden fazla markanın sosyal medya performanslarını inceleyerek puanlayan SocialBrands yayımlandı. SocialBrands’in haziran ayında yayımlanan ilk raporuna göre, Türk Telekom telekomünikasyon sektöründe sosyal medyayı en iyi kullanan marka oldu. Markanın, Facebook’ta 3,4 milyon beğenisi, Twitter’da 315 bin ve Instagram’da 51 bin takipçi sayısı bulunuyor.

SocialBrand tarafından, sosyal medyayı aktif şekilde kullanması, müşterileriyle çift yönlü iletişim kurması ve içerikleri ile takipçileri arasında yoğun bir etkileşim sağlaması Türk Telekom’a kendi sektörünün en başarılı şirketi unvanını kazandırdığı bildirildi.

SocialBrands, markaların sosyal medya hesaplarının hayran sayısı, büyüme istikrarı, ileti kullanımı, ileti yapısı, hayranların etkileşimi, etkileşim oranı ve sektördeki konumu gibi onlarca önemli performans kriterini değerlendiriyor.

Sosyal medya ölçümleme ve analiz sistemi BoomSocial’ın verilerini ve sosyal medya iş platformu BoomSonar’ın altyapısını kullanan SocialBrands, markaların sosyal medyadaki başarısını tarafsız şekilde ölçümlemeyi hedefliyor. Araştırmanın sonuçlarına “www.socialbrandsturkey.com” adresinden ulaşılabiliyor.

Yazıyı Oylayın
İlginizi çekebilir:  Türkiye’de video reklam pazarı kökten değişiyor

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir