Turkcell Global Bilgi 3 ödülle döndü

Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld.com”un Londra’da gerçekleştirdiği EMEA (Avrupa- Orta Doğu ve Afrika) bölge finallerinde, Ukrayna’daki projeleriyle “En İyi Satış Kampanyası” ve “En İyi Self Servis Teknoloji Kullanımı” kategorilerinde birinci olurken, Avrupa’nın açık ara bir numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkt’a sunduğu dış kaynak çağrı merkezi hizmetiyle de “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı’’ kategorisinde ikincilik elde etti. Böylece, aynı organizasyondan 3 ödülü birden kucaklayan Turkcell Global Bilgi, Ekim ayında Londra’da düzenlenecek olan ve bugüne kadar 7 birincilik ile döndüğü dünya finallerine katılma hakkını elde etti.

İletişim merkezini masraf merkezinden kar merkezine dönüştürdü

Turkcell Global Bilgi, Ukrayna’nın 3G’de lider GSM Operatörü Lifecell’in müşterilerine 3G ile neler yapılabileceğini dış aramalar ile anlatan satış projesi ile “En iyi satış kampanyası” kategorisinde birinciliği göğüslerken, “En iyi self servis teknolojileri” kategorisindeki ödülünü de klasik IVR servisinin fonksiyonlarını kişisel bilgilerle birleştiren ve görsel bir uygulama ile Lifecell müşterilerine sunan “Visual IVR ” teknolojisiyle aldı. “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı’’ kategorisindeki ikinciliği ise, MediaMarkt’ın Çağrı Merkezini bir maliyet merkezinden kar merkezi haline dönüştürmesi, 3 sene içinde 7 farklı kanaldan kesintisiz hizmet sunması ve müşteri deneyimini iyileştirerek iki yılda müşteri şikayetlerini %60 düşürmesi ile elde etti.

Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Çağatay Aynur konuyla ilgili yaptığı açıklamada; “Müşteri deneyimi merkezi olarak klasik çağrı merkezi hizmetlerinden farklı olarak firmalara değer yaratacak çözümler geliştiriyoruz. Bu amaçla kurumsal firmaların temel iş hedeflerine ortak oluyor ve bu hedefi gerçekleştirecek müşteri deneyimi stratejileri oluşturuyoruz. Ayrıca teknolojik gelişmeleri yakından takip ediyor ve müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun teknolojik çözümleri hayata geçirerek teknolojik liderliğimizi de devam ettiriyoruz. Çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld.com”un düzenlediği yarışmadan bu sene üç ödülle ülkemize döndük. Şirketimiz Ukrayna’daki projeleriyle “En İyi Satış Kampanyası” ve “En İyi Self Servis Teknoloji Kullanımı” kategorilerinde altın madalya aldı. Yeni nesil perakendeciliğin öncülerinden MediaMarkt’a sunduğumuz hizmet ile de “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı’’ kategorisinde gümüş madalya elde ettik. Birbirinden kıymetli bu ödüllerin gerçek sahibi, şirketimizi başarıdan başarıya taşıyan tüm çalışma arkadaşlarıma bir kez daha teşekkür etmek istiyorum. Şimdi sıra dünya finallerinde… Bu yarışmadan da ülkemizi gururlandıracak bir sonuçla döneceğimize yürekten inanıyorum.” dedi.

Yazıyı Oylayın
İlginizi çekebilir:  TeknoSA, Amasya'daki 4'üncü mağazasını açtı

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir