TechnoLogic – Turkcell Global Bilgi, ‘Sınıfının En İyisi’ seçildi


Turkcell Global Bilgi, ‘Sınıfının En İyisi’ seçildi

TechnoLogic 09 Temmuz 2015 0
Turkcell Global Bilgi, ‘Sınıfının En İyisi’ seçildi

Turkcell Global Bilgi, Interactive Media Awards’ta, Passolig için sosyal medyada yürüttüğü şikayet yönetimiyle sosyal ağ kategorisinde “Sınıfının En İyisi” ödülüne layık görüldü.

Turkcell Global Bilgi’den yapılan açıklamaya göre, şirket, interaktif dünyanın en saygın yarışmaları arasında görülen ve 9 yıldır Interactive Media Council tarafından organize edilen Interactive Media Awards yarışmasında, Passolig için sosyal medya üzerinden yürüttüğü şikayet yönetimi stratejisiyle, sosyal ağ kategorisinde “Sınıfının En İyisi” seçildi.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Turkcell Global Bilgi Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Fahri Arkan, sundukları çözümlerin, müşterilerinin işlerinde fark yaratmalarına önemli katkılar sağladıklarını belirtti. Arkan, şöyle devam etti:

“Artık müşterilerimiz adına sadece çağrıları karşılamakla kalmıyor onların stratejik iş ortağı oluyoruz. Özellikle günümüzün en yaygın iletişim kanallarından biri olan sosyal medya alanında sunduğumuz hizmetlerin sadece ülkemizde değil, uluslararası platformlarda da beğeni toplaması ve bu alanda yurt dışından ülkemize taşıdığımız ödüller bizim için gurur kaynağı.

Passolig’in Facebook ve Twitter kullanıcılarının şikayet yönetiminde ortaya koyduğumuz başarı bize Interactive Media Awards yarışmasında ‘Sınıfının En İyisi’ ödülünü getirdi. Sunduğumuz sosyal medya hizmeti ile bugüne kadar 8 ödül aldık. Müşterilerimiz için fayda ve fark odaklı yürüttüğümüz çalışmalarımızda bize itici bir güç veren bu ödülleri çok önemsiyoruz.”

Passolig Genel Müdürü Özgür Gündoğan da en önemli hedeflerinin Passolig Kart sahibi taraftarlara her noktada sorunsuz bir hizmet sunabilmek olduğunu bildirdi. Gündoğan, şunları kaydetti:

“Bu amaçla sosyal medyada şikayet yönetimi konusunda Türkiye’nin en tecrübeli şirketlerinden Turkcell Global Bilgi ile iş ortaklığı gerçekleştirdik. Bu ortaklık da bizlere çok başarılı bir sosyal medya şikayet yönetimini ve paralelinde bu ödülü getirdi. İlerleyen dönemlerde de birlikte, müşterilerimize sunduğumuz hizmeti daha da yukarıya taşımak birincil önceliğimiz olacak.”