TechnoLogic – Turkcell Global Bilgi’ye Avrupa’dan ödül


Turkcell Global Bilgi’ye Avrupa’dan ödül

TechnoLogic 16 Haziran 2014 0
Turkcell Global Bilgi’ye Avrupa’dan ödül

Turkcell Global Bilgi, sektördeki liderliğini aldığı uluslararası ödüllerle pekiştirmeye devam ediyor. Londra’da Old Billingsgate’de düzenlenen ve Avrupa’nın önde gelen çağrı merkezi firmalarının katıldığı European Call Centre & Customer Service Awards (ECCCSA) organizasyonunda, Turkcell Global Bilgi uluslararası rakiplerini geride bırakarak “Avrupa’nın en iyi çağrı merkezi” seçildi.

Organizasyon sonunda jüri özel ödülü “En İyinin En İyisi” için farklı kategorilerde birinci olmuş tüm çağrı merkezleri arasında yapılan değerlendirmede “En İyinin En İyisi” seçilen Turkcell Global Bilgi, organizasyonun en önemli ve değerli ödülü olan “Müşteri Deneyiminde Mükemmeliyet” ödülünü de alarak geceye damgasını vurdu. Turkcell Global Bilgi, müşteri hizmetlerinde gösterdiği istikrarlı gelişim, sektöre ve ülke insanına katkısı, yaptığı yatırımlar ve gerçekleştirdiği sosyal sorumluluk projeleriyle ürettiği değerlerden dolayı layık görüldüğü bu özel ödülü Türkiye’den alan ilk çağrı merkezi olarak da önemli bir başarıya imza attı.

Konuyla ilgili bir açıklama yapan Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan, “Sektörümüzün en önemli organizasyonlarından biri olan European Call Centre & Customer Service Awards’ta “Avrupa’nın en iyi çağrı merkezi” seçilmemiz ve organizasyonun en önemli ödülü olan “Mükemmeliyet Ödülü” nü almamız ortaya koyduğumuz çalışmaların ne derece başarılı olduğunun bir göstergesi ve ülkemiz için bir gurur kaynağı” dedi.

Müşteri ve çalışan memnuniyeti ödül getirdi

Yarışmanın en prestijli ve zorlu kategorilerinden biri olan “Avrupa’nın En İyi çağrı Merkezi” ödülü için Turkcell Global Bilgi ile birlikte 15 ülkeden 40’ın üzerinde çağrı merkezi yarıştı. Sektörün önde gelen rakiplerini geride bırakarak Avrupa’nın en iyi çağrı merkezi seçilen Turkcell Global Bilgi bu ödüle; müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerini gözeterek sunduğu bütünleşik ve farklılaşmış müşteri hizmetlerinin yanı sıra çalışanlarına sunduğu gelişim imkanları ve sektöre sağladığı katkılarından dolayı aldı.