TechnoLogic – Turkcell Global Bilgi’ye bir yılda ABD’den 3 ödül


Turkcell Global Bilgi’ye bir yılda ABD’den 3 ödül

TechnoLogic 17 Aralık 2014 0
Turkcell Global Bilgi’ye bir yılda ABD’den 3 ödül

Turkcell Global Bilgi ve Migros Grubu’nun, Migros Facebook sayfası için hazırladığı “Migros Hodri Meydan Facebook” ve “Money Club Kart Facebook” uygulamaları, ABD’de düzenlenen Interactive Media Awards organizasyonunda “Üstün Başarı” ödülüne layık görüldü.

Turkcell’den yapılan açıklamaya göre, müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi’nin aynı zamanda sosyal medya yönetimini yaptığı Migros’un Facebook sayfası için hazırlanan “Migros Hodri Meydan Facebook” ve “Money Club Kart Facebook” uygulamaları, önemli uluslararası web dizaynı ve inavosyon yarışmalarından biri olan Interactive Media Awards’ta “Üstün Başarı” ödülünün sahibi oldu.

Turkcell Global Bilgi ve Migros Grubu, 2006 yılından bu yana ABD’de düzenlenen Interactive Media Awards’ta geçen aylarda yine Migros’un Facebook sayfası için hazırlanan “Kariyer RengiM Facebook” uygulamasıyla “Üstün Başarı” ödülü almıştı. Turkcell Global Bilgi ve Migros Grubu böylece üç farklı Facebook uygulamasıyla aynı organizasyonun üç kategorisinde “Üstün Başarı” ödülü kazandı.

Turkcell Global Bilgi Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Fahri Arkan, konuya ilişkin değerlendirmesinde, sosyal medya yönetimi konusunda ortaya koydukları yenilikçi uygulamalarla müşterilerinin çalışmalarında farklılaşmasını sağladıklarını ifade etti.

Birbirinden yaratıcı ve faydalı uygulamalarının yurt dışında ve yurt içinde önemli ödüllerin sahibi olduğunu aktaran Arkan, şunları kaydetti:

“En son Migros’un Facebook sayfası için hazırlanan ‘Migros Hodri Meydan Facebook’ ve ‘Money Club Kart Facebook’ uygulamalarının en önemli uluslararası web dizaynı ve inovasyon yarışmalarından biri olan Interactive Media Awards’ta ‘Üstün Başarı’ ödülü elde etmesi bizler için hem çok motive edici hem de gurur verici oldu. Böylelikle bu sene Migros’un Facebook sayfası için ortaya koyduğumuz beş farklı uygulamayla beş ödül elde ederek önemli bir başarıya imza attık. Müşterilerimize sosyal medya yönetimi konusunda bu güne kadar sunduğumuz üstün hizmeti bundan sonra da değer yaratan projelerle sunmaya devam edeceğiz.”

“Migros Hodri Meydan Facebook”ta 20 binden fazla meydan okundu

“Sevgililerinin Facebook’ta paylaştıkları postları beğenmemesinden şikayet etmesi” fikriyle yola çıkılan ve Sevgililer Günü için hazırlanan Migros’un “Hodri Meydan Facebook” uygulamasında sevgililer birbirlerine kimin kimi daha çok sevdiği üzerine meydan okuyor.

Karşı taraf bu meydan okumayı kabul ettiği anda uygulama, her iki hesap sahibinin son bir yılda Facebook duvarında paylaştıkları içerikleri inceliyor. Sevgililerin birbirlerinin paylaşımlarının yüzde kaçını beğendiği ile ilgili bir sonuç çıkarılıyor. Bu sonuca göre de elde edilen yüzde, kimin daha çok sevdiğini belgelemiş oluyor. Herhangi bir reklam bütçesi ayırmaya gerek kalmadan geniş kitlelere ulaşabilme başarısı göstererek “Üstün Başarı” ödülünü kazanan Migros’un “Hodri Meydan Facebook” uygulamasında 10 gün içerisinde 20 binden fazla meydan okuma yapıldı.

“Money Club Kart Facebook” uygulaması ise dünyada ilk kez bir sadakat kart programı ile müşterilerin sosyal medya hesaplarını eşleştirmesi ve sosyal medyayla müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) entegrasyonu sayesinde müşteri iletişimine hız katıyor. Uygulamayla ayrıca kullanıcıların Facebook’taki Money Club Kart sayfasında düzenlenen yarışmalara, uygulamalara veya sayfa takipçilerine özel kampanyalara, ek bir form doldurmadan katılmaları sağlanıyor. Uygulamayla, müşterilerin kazandıkları ödüller Money Club kartlarına tanımlanıyor ve alışverişlerde bu ödüller kullanılabiliyor. Kartını Facebook hesabıyla eşleştirmiş bir müşteri, ayrıca sosyal medya üzerinden bir soru sorduğunda kontak bilgisi talep etme gibi adımlarla uğraşmadan istediği cevaba hızlıca ulaşabiliyor.

Turkcell Global Bilgi ve Migros Grubu’nun “Migros Facebook Sayfası” için hazırladığı 5 farklı uygulama 2014’te toplam 5 ödülün sahibi oldu. “Kariyer RengiM Facebook”, “Migros Hodri Meydan Facebook” ve “Money Club Kart Facebook” uygulamaları Interactive Media Awards’ta “Üstün Başarı” ödüllerini kazanırken, “Money Club Facebook” uygulamasına da Summit International Creative Awards’da sosyal medya kategorisinde bronz ödül verildi. Ayrıca Migros Grubu, Turkcell Global Bilgi ile hayata geçirdiği “360 Derece Sosyal Medya” uygulamasıyla Perakende Güneşi Ödülleri’nde “En Başarılı Sosyal Medya Kullanımı” ödülünü kazandı.