TechnoLogic – Vestel Müşteri Hizmetleri’ne altın inovasyon ödülü


Vestel Müşteri Hizmetleri’ne altın inovasyon ödülü

TechnoLogic 08 Aralık 2017 0
Vestel Müşteri Hizmetleri’ne altın inovasyon ödülü

Vestel Müşteri Hizmetleri bu yıl kazandığı ödüllere bir yenisini daha ekledi. Sektörün en eski ve köklü yarışmalarından European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSA) tarafından Avrupa’nın müşteri hizmetlerindeki en iyi inovasyon projesi ödülünü aldı.

Vestel Müşteri Hizmetleri, ilk kez katıldıkları sektörün prestijli yarışmalarından European Contact Center & Customer Service Awards’dan (ECCCSA) altın madalya ile döndü. Londra’da düzenlenen ödül töreninde, Vestel Müşteri Hizmetlerinin “Joker” projesi, Best Innovation in Custumer Service kategorisinde Avrupa’nın müşteri hizmetlerindeki en iyi inovasyonu seçildi.

Bu yıl 17’nci kez düzenlenen European Contact Center & Customer Service Awards’a (ECCCSA) katılan Vestel, ‘Joker’ projesi ile altın madalya kazandı. Proje, müşteri temsilcilerinin müşteriyi en hızlı ve en doğru şekilde bilgilendirmesini sağlıyor ve müşteri temsilcileri, çağrı sırasında cevap veremeyecekleri bir talep ile karşılaştıklarında, müşteriyi hatta bekletmeden Joker ekibine danışabiliyor. Müşteri temsilcileri bir yandan çağrılarına devam ederlerken, ekranlarından da Jokerleri ile yazışarak gerekli desteği alabiliyor.

Fotoğraftakiler: Steve Redgrave (törenin sunucusu), Stuart Dorman “Best innovation in customer service” kategorisinin ödül sponsoru SABIO şirketi yetkilisi, Uğur Aydın Vestel Müşteri Hizmetleri İş Geliştirme Müdürü, Fiona Bruce (törenin sunucusu)