Vipdükkan.com, 2013’te yüzde 300 büyüyecek

Türkiye’deki en geniş ürün gamı ve en seçkin üye profiline sahip özel alışveriş kulübü (Private Shopping) olan Vipdükkan.com’un 2013 yılına yönelik hedefleri, Etiler Harvard Cafe’de düzenlenen toplantıda basın mensuplarıyla paylaşıldı. Vipdükkan.com Yönetim Kurulu Başkanı Oğuz Şenol ve Genel Müdür Dilek Şensoy’un katıldığı toplantıda, 2012 yılının Vipdükkan.com için yoğun ve yeniliklerle dolu bir yıl olduğu aktarıldı.

Vipdükkan.com Yönetim Kurulu Başkanı Oğuz Şenol, konuşmasında şu bilgileri verdi: “ComScore verilerine göre yüzde 3808 oran ile 2011 senesinin en hızlı büyüme sağlayan e-ticaret firması olduk. 2012 yılı da bizim için ciddi bir ivmeyle büyüdüğümüz, sektöre birçok yenilik kazandırarak farklılığımızı hissettirdiğimiz bir yıl oldu. Ciromuzu rekor bir oranla, yüzde 720 artırdık. Müşterilerimize sunduğumuz fırsatlar, yeni ürün ve rekabetçi hizmetlerle dikkat çekerek, Aralık 2011’de 1 milyon 350 bin olan üye sayımızı Aralık 2012’de  4 milyona taşıdık.“

Dünyanın en önemli yatırım fonlarından ePlanet Capital ile Haziran 2011’de ortaklık kurduklarını belirten Şenol, Ekim 2012’de imzalanan yeni yatırım anlaşması ile ePlanet Capital’in hissesinin yüzde 47.82’ye yükseldiğini söyledi.

“Dükkan sizin, kargo bizim” sloganıyla hiçbir üründen kargo ücreti almadan hizmet sınırlarını zorladıklarını ve bu uygulamayla sektörde bir ilke imza attıklarını belirten Şenol, Vipdükkan.com’un 2013 yılına yönelik hedefleri hakkında ise şunları söyledi:

“En büyük farkımız, fiyat avantajımız. Kendi lojistiğimizi kurmuş olmamız, 2013 yılında hizmet kalitemizi ve hızımızı daha da artırarak bize ciddi bir avantaj sağlayacak. 2013 yılında ciromuzu en az yüzde 300 artırmayı hedefliyoruz. Şu anda 100’ün üstünde olan çalışan sayımız da buna paralel olarak artacaktır. 2013 yılında mevcut üyelerimizin memnuniyetinden de ödün vermeden, 6 milyon üyeye ulaşmayı hedefliyoruz.”

Dünyada özel alışveriş sitelerinden yıllık yapılan alışveriş tutarının 100 milyar $ civarında seyrettiğine dikkat çeken Oğuz Şenol, Türkiye’de ise özel alışveriş sektörünün son 3 yılda her sene yüzde 50 büyüdüğünü belirterek, alışveriş hacminin 2012 yılı sonunda 17,5 milyar TL’ye ulaştığı bilgisini verdi. 2012 yılının sonlarına doğru Türkiye’nin yaklaşık 40 milyon internet kullanıcısına ulaştığının tahmin edildiğini de aktaran Şenol, “Ülkemizde e-ticaret kullanım oranı Avrupa’daki rakamlara ulaştığında, alışveriş sitelerinden 10 milyon aktif internet kullanıcısının online  alışveriş yapması bekleniyor” dedi.

İlginizi çekebilir:  Outlook.com'a Skype desteği geldi [Video]

Basın toplantısında konuşan Yönetim Kurulu Başkanı Oğuz Şenol, yeni markalar ve dikey sitelerle büyümeye devam edeceklerini söyledi. Şenol, şunları aktardı:

“Her kitleden müşterimiz bulunuyor. Üçer günlük fırsat dükkanlarımızda kadın-erkek giyiminden, bebek-çocuk bakım ürünlerine, ev-mutfak ürünlerinden, oto bakım ve hobi ürünlerine kadar her tür ürünü satın alabiliyorsunuz. Yeni üyelere ulaşmak için sitemize fırsatlarla dolu kampanyalar eklemeye de devam edeceğiz.

Vipdükkan.com bünyesinde bize özel mevcut markalarımız olan Marie Posa ve Vip Baby haricinde yeni markalar da yarattık. Daha çok büyük bedende iddialı Sophie’yi,  ardından da Kosh ve Fashion Dot markalarımızı üyelerimizin beğenisine sunduk. Bu arada yepyeni bir siteyi daha hizmete sunuyoruz: Anne, bebek ve çocuklara yönelik ürünlerin satıldığı online alışveriş sitesi olan Vipkido.com.

Vipdükkan.com marka koleksiyonlarının büyük kısmı kendi tasarımcılarımız tarafından tasarlanıyor, bir kısmı da markalarımız için üretim yapan firmalardan tedarik ediliyor. Pazar ihtiyaçlarının büyük bölümünü, üyelerimizden gelen taleplerden yola çıkarak tespit ediyoruz. Bir başka hizmetimiz ise Vip para. Bu uygulama ile üyemizin para iadesini Vipdükkan.com’daki hesabına yatırarak iadeyi tekrar alışverişe çeviren bir sistem sağlıyoruz.”

Vipdükkan.com Genel Müdürü Dilek Şensoy ise, en yeni sanal mağazaları Kapalıçarşı hakkında  bilgi verdi. Şensoy, Kapalıçarşı hakkında şunları aktardı:

“Dünyanın en büyük ve en eski çarşılarından olan, her gün yarım milyona yakın insanın ziyaret ettiği, tarihi dokusuyla da İstanbul’un incisi Kapalıçarşı artık Vipdükkan.com üyelerine bir tık kadar yakın. Vipdükkan.com’daki Kapalıçarşı – Grand Bazaar’da ziyaretçilerimize, Osmanlı motiflerini taşıyan ve harem şıklığını yansıtan kaftanların da bulunduğu tekstil ürünlerinden süs eşyalarına, eşsiz çini örneklerinden takılara kadar çok çeşitli ürün yelpazesiyle hizmet veriyoruz. İnternet üzerinden alışveriş yapan üyelerimize, Kapalıçarşı’nın kendine has tarihi atmosferini yaşatmak için sayfamızın tasarımında da Osmanlı dönemine ait çizgileri kullandık.”

Yazıyı Oylayın

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir