TechnoLogic – Vodafone, ‘Red Business Tek Telefon’ servisini tanıttı


Vodafone, ‘Red Business Tek Telefon’ servisini tanıttı

TechnoLogic 02 Ekim 2015 0
Vodafone, ‘Red Business Tek Telefon’ servisini tanıttı

Vodafone, sabit hatları cep telefonuna taşıyan “Vodafone Tek Telefon” servisini, Vodafone Red Business ile işletmelerin hizmetine sundu. Türkiye’de bir ilk olan bu uygulamayla hiçbir ek yönlendirme faturasına ve santral yatırımına gerek kalmadan, sabit telefonlara gelen aramalar mobil hatlara aktarılıyor.

Vodafone’un kurumsal müşterileri için 2 yıl önce geliştirdiği ve artan ihtiyaçlar doğrultusunda yenilediği Vodafone Red Business tarifeleri kapsamında sunulan “Vodafone Tek Telefon” servisiyle “Türkiye’de ilk kez” sabit hatla cep telefonu birleştirildi.

Sabit telefon cihazı ve kablolamaya gerek olmadan, işletmelerin sabit telefon numaralarına gelen aramaların mobil telefonlara iletilebilmesini sağlayan “Vodafone Tek Telefon” servisinden, Vodafone Red Business hattına ek ayda sadece 1 TL’ye yararlanılabiliyor. İşletmeler, Vodafone’un bu yeni servisi sayesinde sabit hat numaralarını muhafaza ederek mobilden her an her yerde konuşma imkanı elde ediyor.

Vodafone Red Business abonelerinin iş yerlerinde olmadığında ulaşılamama sorununu ortadan kaldıran yeni servis, üç ana özelliğiyle işletmelerin hayatını kolaylaştırıyor.

Çağrı Yönlendirme Grubu özelliğiyle sabit telefon numarasına gelen aramalar, önceden tanımlanmış mobil numaralara iletiliyor. Gruptaki bütün mobil telefonlar, yapılmış olan ayara göre aynı anda veya sırayla çalabiliyor.

Otomatik Çağrı Yanıtlama özelliğiyle sabit telefon numarası aradığında, aramanın istenilen firma kontağına doğrudan iletilebilmesi için arayan kişiye menü özelliği ve kaydedilebilen anonslarla farklı yönlendirme seçenekleri sunulabiliyor. Bu sayede firmalara telesekreter hizmeti de sağlanmış oluyor.

Arama Sıralandırma özelliği ise sabit telefon numarasına yapılan aramaların iletildiği mobil numaranın meşgul olması durumunda, gelen aramaların sıraya alınmasını ve bir görüşme bittikten sonra diğerinin alınmasını sağlıyor.

“Vodafone Tek Telefon” servisi sayesinde işletmelerin santral yatırımı yapmasına ve sabit hatlara gerek kalmıyor ve 500-1000 TL arası olan santral yatırımından, ayrıca aylık ortalama 100 TL’lik sabit telefon faturasından tasarruf sağlanıyor.

“Red Business ile 1 yılda toplam 162 milyon TL’lik fayda sağladık”

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy’un ev sahipliğinde düzenlenen toplantıda Vodafone’un yenilenen Red Business tarifeleri ve “Vodafone Tek Telefon” servisi tanıtıldı.

Toplantıda konuşan Aksoy, Türkiye’nin Dijital Dönüşümü’ne liderlik etme vizyonu çerçevesinde mobil teknolojilerin kurumsal abonelerin de hayatını kolaylaştırmasını, onlara fırsat ve avantajlar sunmasını sağlamak için çalıştıklarını dile getirdi.

Vodafone olarak, “yüzde yüz yarına hazır KOBİ” hedefiyle çalışmalarını sürdürdüklerini vurgulayan Aksoy, şöyle devam etti:

“KOBİ’lerin yüzde yüz yarına hazır olmasının üç adımda gerçekleşebileceğine inanıyoruz. Mobil internet kullanmak, işini akıllı cihazdan takip etmek ve teknolojik çözüm kullanmak olarak tanımladığımız bu adımlardan özellikle mobil internet kullanımı konusunda Vodafone Red Business tarifelerini amiral gemimiz olarak konumlandırıyoruz. Vodafone Red Business ile yoğun iş hayatı olan KOBİ’lerin ihtiyaçlarını eksiksiz karşılayarak onlara daha verimli bir iş ortamı sağlamayı hedefliyoruz. Vodafone Red Business sadece tarifelerden oluşan bir platform değil. GSM dışı faydalarıyla da işletmelerin hayatını önemli ölçüde kolaylaştırıyor. Red Business kapsamında sunduğumuz ayrıcalıklar sayesinde, abonelerimize GSM dışı faydalarla 3 milyon TL, Her Şey Dahil Pasaport ile 137 milyon TL, yurt dışı aramalarda 22 milyon TL olmak üzere sadece 1 yılda toplam 162 milyon TL’lik fayda sağladık.”

Engin Aksoy, Vodafone Red Business dünyasıyla, kurumsal abonelerinin ihtiyaçları olan mobil hizmetleri en baştan eksiksiz karşılamayı hedeflediklerini söyledi.

Şimdi de yenilenen Red Business tarifelerini, Türkiye’de bir ilke imza atarak, sabit hatları cep telefonuna taşıyan “Vodafone Tek Telefon” servisiyle işletmelerin hizmetine sundularını aktaran Aksoy, “Vodafone Tek Telefon ile hiçbir ek yönlendirme faturasına ve santral yatırımına gerek kalmadan sabit telefonlara gelen aramaları mobil hatlara aktarıyoruz” diye konuştu.

Aksoy, Türkiye’deki orta ölçekli işletmelerin aylık sabit telefon faturasının 150 TL’yi aşabildiğine dikkati çekerek, ek fatura karşılığı yönlendirme olmadan, ayda yalnızca ek 1 TL’ye sundukları “Vodafone Tek Telefon” servisiyle Vodafone abonesi olan işletmelerin aylık sabit faturalarını sıfırlayarak önemli bir maliyet avantajı sağladıklarını anlattı.

Öte yandan, yıllardır kullandıkları sabit telefon numaralarını da koruma imkanı sundukları işletmelerin, her an her yerden erişilebilir olmasını sağlayarak verimliliklerinin artmasına katkıda bulunduklarını vurgulayan Aksoy, Vodafone olarak, kurumsal müşterilerinin rekabette öne geçmesi için yeni çözümler sunmayı ve onlara avantaj sağlayan ilkleri hayata geçirmeyi sürdüreceklerini söyledi.

“Arayan veya aranan kişi için herhangi bir maliyet farkı yok”

Toplantının ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Aksoy, sabit hattan cep telefonunu aramanın ayrıca bir maliyeti olup olmayacağı sorusu üzerine, “Arayan kişi, sabit numarayı aramış gibi bir ücret ödeyecek. Arayan veya aranan kişi için herhangi bir maliyet farkı yok. Ayrıca yönlendirme için de hiçbir ücret almıyoruz. Maliyet farkını biz karşılıyoruz. Amacımız Türkiye’deki KOBİ’lerin verimliliğini artırmak ve maliyetlerini düşürmek. Küçük bir işletme için yıllık 2 bin 500 – 3 bin lira bir tasarruf söz konusu” ifadelerini kullandı.

Aksoy, proje ile müşteri portföyünü ne kadar artırmak istediklerine ilişkin bir soruyu ise şöyle yanıtladı:

“Vodafone Red Business tarifleri, Vodafone Türkiye’nin büyümesinde çok katkısı olan tarifeler. Bugüne kadar da oldukça başarılı oldu. Bu özellikle beraber biz bu ivmenin daha da artacağını düşünüyoruz. Vodafone Türkiye olarak son 23 çeyrektir kesintisiz büyümeye devam ediyoruz. Red Business tariflerinin bu özelliği inanıyorum ki bizim pazar payı kazanmamıza katkı sağlayacaktır.”

Bu projenin hazırlığının kısa bir zamanda tamamlandığını belirten Aksoy, şunları kaydetti:

“Biz her zaman yenilikçi ve Türkiye’de ilk olan özellikleri getirmek istiyoruz ve müşteri ihtiyacından yola çıkıyoruz. Biz bu ürünü geliştirirken çok kapsamlı bir pazar araştırmasından yola çıktık. KOBİ’lerden aldığımız geri dönüşlere baktığımızda, en önemli ihtiyaçlardan birinin mobilite, en önemli maliyet kalemlerinden birinin ise yaptıkları santral yatırımları ve sabit telefon faturaları olduğunu gördük. Müşterilerden bu bilgiyi aldıktan sonra ne yapabiliriz diye düşünmeye başladık ve bu ürünü geliştirdik.

Red Business tarifeleri 4.5G’ye hazır

Toplantıda verilen bilgilere göre, Vodafone, yenilediği Red Business tarifeleri kapsamında abonelerine “Vodafone Tek Telefon” servisi dışında başka avantajlar da sunuyor.

Buna göre, paket içerikleri artırılan Vodafone Red Business tarifeleriyle aboneler daha fazla dakika, SMS ve data imkânından yararlanabiliyor. Aboneler ayrıca, Her Şey Dahil Pasaport sayesinde Vodafone Red Business tarifelerini 51 ülkede kullanabiliyor.

Şirketle sürekli bağlantı sağlamak isteyen aboneler ise Vodafone’un ücretsiz Güvenli Depo servisi ile kurumsal verilerini ve kişisel dosyalarını bulutta sınırsız saklayabiliyor.

Red Business tarifeleri aynı zamanda 4.5G’ye hazır tarife özelliğini de taşıyor. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’ndan (BTK) Red Business tarifelerine özel alınan izin sayesinde, Red Business tarifesi kullanıcıları, 1 Nisan 2016’da Türkiye’de hayata geçecek olan 4.5G teknolojisine otomatik olarak geçiş yapabilecek.