Vodafone ve Arvento araç takipte güçlerini birleştirdi

Vodafone ve Arvento, şirket araçlarının operasyonel verimlilik, yakıt tüketimi ve güvenlik verilerinin internet üzerinden anlık olarak izlenmesini sağlayan yeni bir araç takip kampanyası başlattı.

Vodafone Türkiye tarafından yapılan açıklamaya göre, kampanya ile Vodafone’lu işletmelere 3 araçlık maliyeti 1 araca indirme imkanı sunuluyor.

Dijital bağlantılı yaşamı kurumlar için kolay ve erişilebilir kılmayı hedefleyen Vodafone, yarına hazırlanmak isteyen kurumsal müşterilerinin dijital dönüşüm ihtiyacını karşılayacak yenilikçi çözümler sunmaya devam ediyor.

Araç takip sistemi firması Arvento ile iş birliği yapan Vodafone, şirket araçlarının operasyonel verimlilik, yakıt tüketimi ve güvenlik verilerinin internet üzerinden anlık izlenmesini sağlayan yeni bir araç takip kampanyası başlattı. Vodafone’lu işletmeler, “Vodafone İş Ortağım” çatısı altında sunulan bu kampanyadan ayda 39 TL’ye ve 24 ay taksit imkanıyla faydalanabiliyor.

“Yarına Hazırım Platformu”nda endeksini dolduran 36 bin KOBİ’den alınan bilgilere göre; Türkiye’de her 10 işletmeden 6’sı araç kullanıyor ama bu işletmelerin yüzde 60’tan fazlası araç takip sistemlerinden faydalanmıyor. Diğer yandan, araç takip sistemi kullanan işletmeler saha ekiplerini anlık izleyip yöneterek yakıt giderlerinde yüzde 15’e varan maliyet avantajı sağlayabiliyor.

“Arvento ile araç takipte avantajlı çözüm sunuyoruz”

Açıklamada görüşlerine yer verilen Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, Türkiye’de faaliyet gösteren işletmeleri yarına hazırlamayı hedeflediklerini belirterek, “Vodafone İş Ortağım’ çatısı altında oluşturduğumuz ‘Yarına Hazırım Platformu’ ile işletmelerin dijitalleşme endeksini hesaplayarak bu alandaki ihtiyaçlarını belirliyor ve söz konusu ihtiyaçlara yönelik çözümler geliştiriyoruz” ifadelerini kullandı.

Dijitalleşme endeksini hesaplayan 36 bin işletmenin verilerine bakıldığında, pazarda araç takibi ve operasyonel verimlilik alanlarında önemli bir ihtiyaç ve potansiyel olduğunu aktaran Aksoy, şunları kaydetti:

“Buna göre, Vodafone olarak, Türkiye’de şirketlerin dijitalleşerek verimliliğini artırabilmesi ve masraflarını azaltması için araç takip çözümleri geliştirmeyi sürdürüyoruz. Bu doğrultuda, araç takip sistemlerinde Türkiye’nin bir numaralı şirketi Arvento ile güç birliği yapmaktan memnuniyet duyuyoruz. Arvento iş birliğiyle sunduğumuz yeni araç takip kampanyasıyla kurumsal müşterilerimize Vodafone makineler arası iletişim teknolojileriyle birleştirdiğimiz Arvento araç takip sisteminden ayda 39 TL’ye faydalanma imkanı sağlıyoruz. Vodafone olarak, bugünden yarına hazırlanmak isteyen işletmelerimize uçtan uca yenilikçi teknoloji çözümleri sunmaya devam edeceğiz.”

İlginizi çekebilir:  Yeni Galaxy A50 ve Galaxy A30’un kampanyalı ön satışı başladı

Araçlar internetten takip ediliyor

Verilen bilgiye göre, Vodafone ve Arvento iş birliğiyle geliştirilen kampanya kapsamında, Arvento’nun araç takip sistemi Vodafone’un makinelerarası iletişim (M2M) teknolojisiyle zenginleştirilerek işletmelere araç takip alanında operasyonel verimlilik avantajı sunuluyor.

Vodafone’un M2M teknolojisiyle araçlardan topladığı verileri işleyen Arvento araç takip sistemi, işletmelere değerli yüklerini, sahada bulunan araçlarını ve saha ekiplerini internet üzerinden haritalarda izleme imkanı veriyor. Buna göre, Arvento’nun araçlara ücretsiz monte ettiği cihazlar sayesinde, GPS uydularından konum bilgileri, araç üzerindeki sensörlerden ise farklı bilgiler toplanarak Vodafone’un M2M SIM kartı aracılığıyla mobil internet ağı aracılığıyla veri merkezine iletiliyor.

Konum dışında, seyir hızı, kat edilen mesafe, yakıt tüketimi, rölanti, sürüş zamanı ve rota benzeri bilgiler anlık kontrol edilebiliyor. Etkin iş takibi sayesinde operasyonel maliyetler azalırken, örneğin yakıt ekonomisi açısından son derece önemli olan rölanti süresi denetim altına alınabiliyor. Araç takip sistemiyle ayrıca, sürücülerin güzergah ihlalleri, istenmeyen noktalarda duruşları ve uzun molaları gibi verimlilik kayıplarının önüne geçmek ve saha ekiplerine uzaktan destek sağlamak mümkün oluyor.

Yazıyı Oylayın

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir