Vodafone’dan ‘Dijital Bereket Paketi’ kampanyası

Geleneksel Ramazan kampanyalarına bu yıl da devam eden Vodafone, “Türkiye’nin ilk Dijital Bereket Paketi” konseptiyle geliştirdiği yeni kampanyasıyla, Vodafone’a gelen abonelere seçtikleri tarifelere ek olarak ücretsiz alabilecekleri, iletişim ve iletişim dışı faydalardan oluşan, 3 ay geçerli kapsamlı bir paket sunuyor. Abonelerin “Vodafone Yanımda” uygulamasına girerek faydalanabileceği “Dijital Bereket Paketi” ile ailelerin bütçesine 70 milyon TL’lik katkı sağlanması hedefleniyor.

Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, abonelerine avantajlı teklifler sunduğu geleneksel Ramazan kampanyalarına bu yıl da devam ediyor. “Türkiye’nin ilk Dijital Bereket Paketi” konseptiyle hayata geçirilen kampanya kapsamında Vodafone’a gelen abonelere seçtikleri tarifelere ek olarak ücretsiz alabilecekleri, iletişim ve iletişim dışı faydalardan oluşan, 3 ay geçerli kapsamlı bir paket sunuluyor.

Vodafone’un ceplere ve evlere bereket getirecek yeni “Dijital Bereket Paketi” ile abonelere tüm A101 mağazalarında geçerli 50 TL’ye varan hediye çekinin yanı sıra 6 GB’a varan hediye internet ve her yöne 3000 dakikaya varan konuşma hakkı da veriliyor. Ayrıca, her gün SMS ile günün menüsü, yemek tarifleri ve iftar-imsak saatlerinden oluşan zengin içerikli ücretsiz Ramazan Servisi sunuluyor. Vodafone, yeni Ramazan kampanyasıyla ailelerin bütçelerine 70 milyon TL’lik katkı sağlamayı hedefliyor.

“Türkiye’nin ilk Dijital Bereket Paketi’ni geliştirdik”

Vodafone’un yeni Ramazan kampanyası, Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy’un ev sahipliğinde düzenlenen toplantıda tanıtıldı. Abonelerin hayatını kolaylaştıran ürün ve hizmetler geliştirmeye odaklandıklarını belirten Aksoy, şunları söyledi:

“Vodafone Türkiye olarak, abonelerimizin ihtiyaçlarını sürekli dinleyerek onlara yıl boyu kazandıran teklifler sunuyoruz. Bu kapsamda, her yıl olduğu gibi bu Ramazan ayında da abonelerimizin artan iletişim ihtiyaçlarını en uygun ve avantajlı tekliflerle karşılarken mutfak harcamalarını da azaltmak amacıyla kampanya düzenliyoruz. Ramazan demek, bereket demek. Bu bereketli ayda biz de Vodafone’a gelen abonelerimize özel geliştirdiğimiz avantajlı tekliflerle tüketicilerin hem hatlarına hem de evlerine bereket getirecek bir kampanya tasarladık. ‘Türkiye’nin ilk Dijital Bereket Paketi’ konseptiyle kurguladığımız kampanyamızla Vodafone’a gelen abonelerimize seçtikleri tarifelere ek olarak ücretsiz alabilecekleri, iletişim ve iletişim dışı faydalardan oluşan kapsamlı bir paket sunuyoruz. Bu kampanyayla ailelerin bütçesine 70 milyon TL’lik katkı sağlamayı hedefliyoruz. Bu Ramazan ayında da abonelerimize Vodafone’un kolaylıklar dünyasını sunmaktan mutluluk duyuyoruz. Bu vesileyle, tüm halkımıza keyifli ve bol muhabbetli bir Ramazan ayı diliyoruz.”

İlginizi çekebilir:  HyperGear ürünleri Bilkom güvencesiyle Türkiye’de

İstedikleri tarifeyi seçebiliyorlar

Vodafone’un Ramazan kampanyasından yararlanmak isteyen aboneler, Vodafone mağazalarına gelip Faturalı Akıl Küpü, Vodafone Red, Vodafone FreeZone ya da Faturasız Konuştuğunca İnternet tarifelerinden birini seçebiliyor. Aboneler, Vodafone’a hatlarının taşınma işlemi gerçekleşir gerçekleşmez ya da yeni hatları açıldığında “Vodafone Yanımda” uygulamasından “Dijital Bereket Paketi”ne sahip olabiliyor.

Hediye çekleri A101’de kullanılabiliyor

Vodafone’un Ramazan kampanyası kapsamında sunulan hediye çekleri, 6.700 mağazasıyla Türkiye’de en fazla mağazaya sahip market zinciri A101’de kullanılabiliyor. Vodafone’lu aboneler, kendilerine iletilen hediye çeki indirim kodu numarasını kullanarak A101 marketlerinden belirtilen tutarda indirimli alışveriş yapabiliyor. Tek kullanımlık olan A101 hediye çekleri 31 Ağustos’a kadar geçerli olacak.

Vodafone’luların Ramazan alışkanlıkları

  • Vodafone’luların Ramazan’da cep telefonu ve internet kullanımı alışkanlıkları değişiyor.
  • Ramazan ayında saat 22.00’den sonra internet kullanımı %43, dakika kullanımı ise %51 artıyor.
  • Ramazan ayında internet kullanımını en çok artıran iller Hakkari (%34), Kilis (%18), Muş (%13), %11 Diyarbakır %10 Mersin, %10 Kahramanmaraş , %10 Mardin, %10 Bitlis, %9 Muğla, %8 Tekirdağ, %7 Yalova, %7 Artvin , %7 Manisa.
  • Ramazan boyunca, cep telefonu kullanımında en önemli motivasyon “zaman geçirmek” oluyor.
  • Sahur vakitlerinde yakın çevreye sunulan “uyandırma servisi” için yapılan kısa görüşmeler %62 artıyor.
  • Ramazan periyodunun günlük yaşama etkisi özellikle sosyalleşme alışkanlıklarında hissediliyor. İftar sonrası sosyal aktivitelerin yanı sıra misafirliğe gitme ya da misafir kabul etme eğilimi artıyor.
  • Ramazan ayında market alışverişi için yapılan harcamalar artıyor.
Yazıyı Oylayın

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir