TechnoLogic – Web üzerinden self-servis Sesli Arama hizmeti: CallParrot


Web üzerinden self-servis Sesli Arama hizmeti: CallParrot

TechnoLogic 01 Şubat 2013 0
Web üzerinden self-servis Sesli Arama hizmeti: CallParrot

CallParrot Otomatik Sesli Arama hizmeti ile artık halkla ilişkiler firmalarından spor salonlarına, perakende satıştan turizm firmalarına kadar bir çok işletme müşterilerini doğrudan cep telefonlarından arayarak kampanya mesajı iletme, ödeme hatırlatma, L.C.V alma, talep toplama gibi hedeflere yönelik sesli mesajlarını otomatik olarak iletebilecek, dilerlerse  tuşlamayla cevap alabilecekler.

PhonoClick’in 10 yıldan uzun süredir Türkiye’nin en büyük bankalarıyla çalışarak edindiği tecrübenin ürünü olan CallParrot kullanıcı dostu arayüzü ve kolay kullanımı ile öne çıkıyor. CallParrot’un sunduğu 5 farklı pazarlama ve iletişim şablonu sayesinde kullanıcılar hedeflerine en uygun sesli arama akışını kolayca seçebiliyor ve sadece 3 adımda aramalarını başlatabiliyorlar.

Tek yapılması gereken ses kayıtlarını ve basit excel listesi olarak müşteri cep telefon listesini yükleyerek arama başlangıç zamanını seçmek. Üstelik, müşteriye iletilecek mesajın ses kaydı için bilgisayardan yükleme, anında ses kaydı yapma veya otomatik yazıyı sese dönüştürme seçenekleri de mevcut.

CallParrot’u kullanmak için başlangıç kurulum maliyeti veya aylık sabit ödeme gerekmiyor. Kampanya yaratıldığı zaman mesaj süresi ve aranacak kişi adetine gore  gerekli miktar otomatik olarak hesaplanıyor ve PayPal ile kontör satın alınarak aramalar başlatılabiliyor.

www.callparrot.com adresini ziyaret edenler hemen ücretsiz hesap açarak, hesaplarına yüklenecek 25 kontörle deneme aramaları yapma fırsatından yararlanabilirler.