TechnoLogic – Yapı Kredi ‘arama’ işini Google’a devretti


Yapı Kredi ‘arama’ işini Google’a devretti

TechnoLogic 18 Eylül 2013 0
Yapı Kredi ‘arama’ işini Google’a devretti

Müşteri odaklı bankacılık anlayışı doğrultusunda yenilenen Yapı Kredi web sitesi kullanıcı dostu arayüzü ile müşterilerine hizmet sunmaya başladı. Arama temeli Google arama teknolojisine dayanan site, Yapı Kredi müşterilerinin aramalarını zaman içerisinde öğrenen ve kendini geliştiren bir yapıya sahip. Karışık sekme ve menülerin olmadığı www.yapikredi.com.tr’de müşterilerin anında aradıkları hizmete ulaşmaları ve daha hızlı hizmet alabilmeleri amaçlandı.

Türkiye’de ve sektörde bir ilke imza atarak benzeri bulunmayan bir web sitesini hayata geçirdiklerini ifade eden Yapı Kredi Alternatif Dağıtım Kanalları Genel Müdür Yardımcısı Yakup Doğan, “yapikredi.com.tr’ye girenler basit ve sade bir ön yüz ile karşılaşacaklar. Sorularına bu denli hızlı ve yerinde cevaplar aldıkça rahat ve keyifli bir bankacılık deneyimine adım atacaklar. Müşterilerimiz tarafından çok beğenilen yeni web sitemizde, günlük ortalama 100.000’den fazla arama yapılıyor” dedi.

Yapı Kredi web sitesinde en dikkat çeken yenilikler ise şöyle:

  • Arama temeli olarak Google Search Appliance teknolojisi kullanıldı.
  • Arama çubuğuna QR yazıldığında mobil uygulamalarımıza kolayca erişilebiliyor.
  • Her müşterimiz online chat hizmeti ile dileği anda, 7/24 banka temsilcisine erişebiliyor.
  • Şehir ismi yazarak ATM ve şube araması yapılabiliyor.
  • Davranışsal Hedefleme Teknolojisi sayesinde müşterilerin siteye geldiği kanallardan www.yapikredi.com.tr deneyimlerini geliştirecek bilgiler toplanıyor.
  • Sitede sosyal medya entegrasyonu da sağlayacak bir altyapı mevcut.