9 bin Turkcell çalışanını Boyner giydirdi

Türkiye’nin öncü giyim perakendesi markası Boyner, mağazalarını ziyaret eden milyonlarca müşterisinin yanı sıra markaların çalışanları için de kıyafet çözümleri sunuyor. Boyner, Türkiye’nin lider dijital operatörü Turkcell ile yaptığı iş birliği kapsamında, Turkcell’in satış noktalarında ve bayilerinde görev yapan 9.000 çalışanın kıyafetlerini tasarladı ve üretti.

Türkiye’nin en çok sevilen ve tercih edilen alışveriş destinasyonu Boyner, sunduğu çözümler ile personel kıyafeti arayışındaki çok çalışanlı markaların da öncelikli tercihleri arasında yer alıyor.

Boyner, son olarak Turkcell ile önemli bir iş birliğine imza attı. Turkcell’in Türkiye genelindeki 1.500 satış noktasında ve 800 bayisinde görev yapan 9.000 çalışanın kıyafetleri Boyner tarafından tasarlandı ve üretildi. Yapılan iş birliği Turkcell çalışanlarının kısa kollu t-shirt’ten uzun kollu t-shirt’e, gömlek ve tunikten kısa ve uzun kollu polara uzanan 72.500 adet ürünü kapsıyor.

Markanın ve çalışanların beklentileri dikkate alınarak uzun süren çalışmalar sonrasında tasarlanan yeni kıyafetler, çalışanların gün boyunca rahat edebilecekleri, verimliliklerine pozitif katkı yapacak özellikler taşımakla birlikte şık tasarımlarıyla da dikkat çekiyor.

Boyner Büyük Mağazacılık Satış Genel Müdür Yardımcısı Hakan Zihnioğlu: “Perakedendeki 40 yıla yakın uzmanlığımızla çalışan kıyafeti konusunda da uçtan uca çözümler sunuyoruz”

Boyner Büyük Mağazacılık Satış Genel Müdür Yardımcısı Hakan Zihnioğlu, Turkcell ile yaptıkları iş birliği hakkında şunları söyledi:

“Boyner Büyük Mağazacılık olarak 40 yıla yakın bir süredir kadın, erkek ve çocuk giyimden ayakkabı çantaya, ev dekorasyon ürünlerinden kozmetiğe birçok farklı kategoriden milyonlarca ürünü bir arada sunuyoruz. Mağazalarımızı ziyaret eden müşterilerimizin her sezon için tüm ihtiyaçlarını karşılamakla birlikte, uzman tasarım ekibimiz ve üretimdeki gücümüz sayesinde personel kıyafeti arayışındaki markaların da çözüm ortağıyız. Turkcell ile yaptığımız iş birliğinde, detaylı ve uzun süren çalışmaların sonunda markanın ruhuna uygun, çalışanların marka aidiyetine katkı sağlayacak, giydiklerinde kendilerini iyi ve konforlu hissedebilecekleri kıyafetler tasarladık. Turkcell gibi kendi alanında lider bir markayla böyle bir iş birliği fırsatı bulduğumuz için mutluyuz.”

İlginizi çekebilir:  Türk Telekom, kulüp kredi anlaşması imzaladı

“Perakende sektöründeki tecrübelerimizi birleştirdik”

Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Murat Erkan ise işbirliğine dair görüşlerini şöyle dile getirdi:

“Turkcell olarak mağazalarımızda büyük bir dönüşümden geçtik. Bugün itibarıyla Türkiye çapında 1.500 mağazamızın dekorasyonunu değiştirdik. Teknolojideki gücümüzü, buradaki deneyimin iyileşmesi yönünde kullanarak altyapıda önemli değişiklikler yaptık.

Müşterilerimize sunduğumuz tüm hizmetleri dijitalleştirdik. Mağazalarımızda müşterilerimize hizmet veren çalışanlarımızın her biri bizim için çok değerli. Önceliği onların alacağı eğitime verdik. Yaklaşık 11 bin çalışanımız 80 bin saatlik eğitim aldı.

Her şey yenilenince çalışanlarımızın kıyafet seçimine de ayrı bir özen gösterdik. Bu düşünceden yola çıkarak Boyner ile çalışmaya karar verdik. Çalışanlarımız, Boyner’in; onlar için özel olarak tasarladıkları kıyafetlerden çok memnun. Perakende sektöründeki tecrübeyi birleştirmekten ve karşılıklı sağlanan katkıdan dolayı mutluyuz. ”

Yazıyı Oylayın

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir