Açıköğretim sorularını Turkcell Global Bilgi yanıtlayacak

Anadolu Üniversitesi ile ortaklaşa yürütülen proje çerçevesinde, toplam 1 milyon 350 bin açıköğretim öğrencisi, açıköğretim sistemi ile ilgili Turkcell Global Bilgi’nin “Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi Etkileşim Merkezi’nden” hizmet alacak. Öğrenciler, merkeze Türkiye’nin dört bir yanından 444 10 26 numaralı telefon üzerinden ulaşabilecek.

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi Etkileşim Merkezi’de, 5’i erkek, 33’ü kadın toplam 38 çalışan bulunuyor. Günlük ortalama 4300 çağrıyı karşılayan, aylık ortalama 255 bin dakikalık üretim gerçekleştiren merkezde; öğrencilere açıköğretim sistemi ile ilgili; kayıt, kayıt yenileme, dikey-yatay geçiş, kimlik kartı işlemleri, sınav işlemleri, büroda yapılabilecek işlemler hakkında bilgi, web tabanlı uygulama için destek ve kullanıcı şifre tanımlama işlemleri ile ilgili her türlü hizmet ve bilgi veriliyor. Çağrı merkezi çalışanlarının %37’si lisans, %37’si önlisans, %26’sı ise lise mezunlarından oluşuyor.

Konuyla ilgili bir açıklama yapan Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan Anadolu Üniversitesi işbirliği ile Türkiye’de bir ilke imza attıklarını vurgulayarak “Türkiye’nin en köklü ve başarılı üniversitelerinden biri olan Anadolu Üniversitesi’nin, öğrencilerine daha hızlı ve etkin çözümler sunmak adına şirketimiz ile gerçekleştirdiği iş birliği bizleri çok mutlu etti. Bu, Türkiye’de bir üniversitenin ilk kez dış kaynak çağrı merkezi kullanması açısından önemli bir proje. Bu projenin bir parçası olarak “Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi Etkileşim Merkezi”nde 14 yıllık deneyimimiz ve bilgi birikimimiz ile öğrencilere en iyi hizmeti verme gayreti içerisinde çalışmalarımızı yürüteceğiz” dedi.

Anadolu Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Davut Aydın Açıköğretim Sisteminin 30 yıllık büyük bir bilgi birikimi ve deneyime sahip olduğunu ve bu deneyimin güçlü bir organizasyon yapısı içerisinde gerçekleştirildiğini belirterek, “sistemin merkezinde hep öğrencilerimiz oldu. Öğrenci odaklı hizmet kalitemizi artırma yönünde sürekli gelişimi hedefledik. Etkileşim merkezi de öğrencilerimize hızlı ve esnek olarak bilgilendirme ve yönlendirme işlevlerimize güç kattı. Biz iletişim ağımızı bürolar, etkileşim merkezi, internet ve mobil iletişim gibi araçlarımızla bir bütün olarak görüyoruz. Hayata değer katan mutlulukları hedefleyen bizler için öğrencinin yanında olmak, hayatını kolaylaştırmak olmazsa olmazımızdır” dedi.

Yazıyı Oylayın
İlginizi çekebilir:  Bot hesaplar interneti manipüle ediyor

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir