AVEA İletişim ve Değişim Okulu mezun verdi

Avea ve Sabancı Üniversitesi’nin Yönetici Geliştirme Birimi EDU iş birliğiyle AVEA Kampus çatısı altında kurulan AVEA İletişim ve Değişim Okulu (AİDO), ikinci dönem mezunlarını verdi.

Avea açıklamasına göre, Avea ve Sabancı Üniversitesi Yönetim ve Gelişim Bölümü EDU iş birliğiyle AVEA Kampus’de hayata geçirilen AİDO Avea Saha Satış Kanalları Sertifikasyon Gelişimi Programı ikinci dönem mezunlarını verdi. Program, Avea mağazalarında müşteriyle doğrudan temas kuran çalışanları eğitmek ve satış becerilerini artırmak amacıyla hayata geçirildi.

Nisan 2014’te sertifika alan 250 yöneticinin ardından aralık ayında sertifikalarını alan 350 yöneticiyle programdan mezun olanların sayısı 600’a yükseldi. Böylece “Geleceğe Kanat Açıyoruz” konseptiyle yola çıkılan mezuniyet programıyla saha kanalındaki müdür pozisyonunun yüzde 70’i mezun edilerek, yetişkin müdür kadrosunu oluşturmada bir ilke daha imza atıldı.

İlk mezuniyetin ardından Avea çatısı altında çalışmaya başlayan personelin yanı sıra kanal bazında verilen eğitimlerle gelişimlerini artıran ve performanslarını yükselten 18 personel Avea genel merkezde konumlandırıldı.

Sahada yetkinlik gelişimini bütünsel bir çaba olarak gören Avea, 460 bayi sahibini ve 2014 yılında Avea ailesine yeni giren 56 iş ortağını da benzer programlara dahil etti. Bunlara ek olarak Avea, bayilerde müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitesini artırmaya yönelik başlattığı ”Avea Danışmanları” adı altında İstanbul’da konuşlanan 15 kişilik ekibi genişleterek Türkiye’ye yayılmasını sağladı ve ekibi 60 kişiye çıkardı.

Günlük yaklaşık 4 bin TL maliyeti olan eğitim programı çalışanlar ve iş ortakları için tamamen ücretsiz olarak sunuluyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen TTNet Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hüseyin Balcı, ilk mezunların satış kanalarında çalışmaya başladıktan sonra, programının olumlu etkisini çok net gördüklerini ifade etti.

Avea olarak insan kaynağına yapılacak uzun soluklu yatırımın şirketleri için en değerli yatırım olduğuna inandıklarını belirten Balcı, şunları kaydetti:

“Sabancı Üniversitesi Yönetim ve Gelişim Bölümü EDU iş birliğiyle hayata geçirdiğimiz AVEA İletişim ve Değişim Okulu AİDO’yu, ‘adres sormaya geleni Avea’lı yapacak’ satış temsilcilerini eğitmek için hayata geçirmiştik. Okulumuz bünyesindeki ‘Saha Satış Kanalları Sertifikasyon Gelişimi Programı’nın ikinci döneminde 600 mezun daha vererek çalışanlarımızın gelişimine katkıda bulunmaktan büyük memnuniyet duyuyoruz. Çalışanlara yaptığımız yatırımla kişisel gelişimlerine destek olurken, onlara aslında yaptıkları işin ne kadar önemli olduğunu da hissettiriyoruz. Bu başarının kazanılmasında Satış Eğitim Ekibimizin Türkiye’nin her noktasını ziyaret ederek bayi kanallarına yaptıkları yatırım ile çalışanların kariyerlerinde yaratacakları farkı göstermelerinin büyük bir etkisi oldu.”

Şirketlerin başarısında çalışanların niteliklerini geliştirmenin çok önemli bir yeri olduğuna dikkat çeken Balcı, “Günümüzde başarının ölçüsünü belirleyen şey sadece mali tabloyla sınırlı değil. Mevcut durumu geliştirme, değişimi ve yetenekleri iyi yönetme, sürdürülebilirlik, maliyet yönetimi gibi konulardaki yetkinlikler de başarıda söz sahibi. Bu anlayışla hayata geçirdiğimiz AİDO’dan mezun olan Avealılar müşteri odaklı hizmette fark yaratacaklar. Avea müşteri memnuniyetinin çıtasını daha da yukarılara taşıyacak” ifadelerini kullandı.

Yazar: TechnoLogic

TechnoLogic, Melih Bayram Dede yönetiminde yayınlanan, teknolojiyle ilgili haber ve yorumlara yer veren bir haber portalıdır. 2012 Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal ağ hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın