Avea’dan yeni iletişim stratejisi

TechnoLogic 27 Haziran 2013 0
Avea’dan yeni iletişim stratejisi

Avea, yeni söylemi “Hayat Değişir Avea’yla”yı anlatan reklam filmini izleyenlerin beğenisine sundu. Avea’dan yapılan açıklamaya göre, Avea marka iletişiminde yeniliğe giderek logosuna, çeşitliliği ve hayatın tüm renklerini ifade eden yeni bir sembol ekledi “Hayat değişir Avea’yla” söylemi ile hayat bulan yeni sembol, Avea’nın yeni, renkli ve zengin imajını simgelerken, kullanılan renkler ise Avea dünyasının sunduğu çeşitliliği ve bolluğu temsil ediyor.

Marka söylemiyle ilgili değişikliği anlatmak için çekilen ve ilk kez dün akşam izleyiciyle buluşan reklam filminin yönetmenliğini ise ünlü İsveçli yönetmen Fredrik Callinggard yaptı. Çekimleri üç günde tamamlanan ve 10’dan fazla mekanda, 500’den fazla oyuncu ile gerçekleştirilen reklam filminin müziği şirket çalışanı Cenk Çelebioğlu tarafından bestelendi ve ünlü pop sanatçısı Atiye tarafından seslendirildi.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Avea Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dehşan Ertürk, mevcut logoyu destekleyen yeni sembol ve mottonun Avea’nın heyecanlı, umut dolu, rekabete karşı iddialı bir şirket olduğu algısının altını çizdiğini belirterek, şunları kaydetti:

“Avea, özellikle son yıllarda pek çok alanda elde ettiği büyüme oranları ile aslında sektörün en dinamik ve hızlı oyuncusu olduğunu gösterdi. Son yıllarda sektörümüzde pek çok ilke imza attık ama bundan da önemlisi, rekabeti tüketici lehine şekillendirdi. Müşterilerimiz korkusuzca konuşup internete bağlandıkça, rakiplerimize ve onların müşterilerine de örnek olduk. Son yıllarda kendi içimizde tam anlamıyla bir değişim ve dönüşüm süreci yaşadık. Sponsorluklarımız, tarifelerimiz, yatırımlarımız şekillendi. Dinamik yapımızla müşterilerin ihtiyaçlarına cevap veren esnek ve butik çözümlerimizle 14 milyonu bulan abonemizin hayatına dokunduk. Avea olarak, gerek sponsorluklarımız, marka ortaklıklarımız, inovasyon ve Ar-Ge yatırımlarımızla, gerek spor ve müzik gibi gençliğe dokunabildiğimiz alanlarda yarattığımız projelerimizle, son yıllarda içerisinde bu ivmeyi hep yukarıya taşıyarak daha da güçlendik.”

Bu değişimin temellerinin, gerçekleştirilen yatırımlarla oldukça kuvvetli atıldığını aktaran Ertürk, “2010’dan bu yana 2 milyar lirayı aşan bir yatırım gerçekleştirdik. Yine aynı dönemde 3G’ye 438 milyon lira yatırımı yaparak, 3G baz istasyon sayımızı yüzde 192 artırdık. Gerçekten fark yaratan avantajlı cihaz ve data teklifleriyle, data kullanıcı sayımızı da 2010’a göre yüzde 228 yükseltirken numara taşımanın da tek adresi olduk. Teknoloji ve mühendislik konularında dünyanın en iyi teknik üniversitesi MIT (Massachusetts Institute of Technology) ile yürüttüğümüz çalışmalar, dünyanın en prestijli spor organizasyonlarından biri olan NBA ve efsane futbol takımı FC Barcelona işbirliğimiz ile dikkatleri üzerimize çektik. Tüm kanallarımızda gerçekleştirdiğimiz bu önemli çalışmaların artık birleşme zamanı geldi dedik. İçimizde yaşadağımız bu değişim doğrultusunda elde ettiğimiz başarıları müşterilerimizle buluşan yüzümüze de taşımak istedik” ifadelerini kullandı.

Bir cevap yazın »