Biletler artık cebe gelecek

Turkcell’in mobil bilet servisi “Biletim Cepte” Biletix işbirliği ile cep telefonu kullanıcılarına eğlence dünyasının kapılarını sonuna kadar açıyor. Biletim Cepte servisi ile biletler cep telefonuna SMS olarak geliyor ve etkinlik mekânına girerken görevlinin akıllı telefonundaki uygulama ile doğrulanıyor. Servisten tüm operatörlerin aboneleri faydalanabiliyor

Biletix işbirliği ile Turkcell’in “Biletim Cepte” servisi sadece Turkcell değil, tüm cep telefonu kullanıcısı eğlence tutkunlarına hizmet vermeye başladı. Türkiye’nin eğlence ve spor etkinlikleri alanında lider biletleme firması Biletix, bundan böyle kullanıcılarına mobil bilet seçeneği sunacak. “Biletim Cepte” servisi, internet ya da mobil cihazlar üzerinden kolayca satın alınabilen biletler için teslimat sorununu da ortadan kaldıracak. Böylelikle Biletix müşterileri özel teslimat noktalarına gitmek ya da etkinlik girişinde kuyruk beklemek zorunda kalmayacak.

Kağıt bilete gerek yok

Turkcell ve Biletix’in ortak basın toplantısı ile duyurduğu işbirliği sayesinde Biletix’ten satın alnınan biletler, kullanıcının “Biletim Cepte” seçeneğini tercih etmesi durumunda, cep telefonuna SMS olarak geliyor. Biletix müşterilerinin etkinliği girebilmesi için gelen SMS’teki kodu etkinlik mekânına girişte görevlinin akıllı telefonuna okutması yeterli.

Herhangi bir abonelik gerektirmeyen Biletim Cepte servisinden tüm operatörlerin aboneleri yararlanabiliyor. Tüm cep telefonu modelleriyle uyumlu olan servisi kullanmak için akıllı telefona ihtiyaç yok. İlk etapta seçili etkinliklerde geçerli olacak uygulamanın kısa süre içerisinde çok daha yaygınlaştırılması hedefleniyor.”

Semih İncedayı: Biletim Cepte kolaylığı hayatımızın vazgeçilmezi olacak

Turkcell Ürün ve Servislerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Semih İncedayı, toplantıda yaptığı konuşmada şunları söyledi:

“Turkcell’de bizim 7/24 yanıtlarını bulmak için çalıştığımız birkaç soru var: ‘Teknoloji ile insan hayatını nasıl kolaylaştırabiliriz?’, ‘İnsan hayatına değer katan teknolojileri müşterilerimize nasıl sunabiliriz?’, ‘Hangi teknolojilerden faydalanarak müşterilerimizi ayrıcalıklı kılabiliriz?’…Dünyada her gün teknolojinin insan hayatını olumlu yönde değiştirmesini sağlayan yeni yöntemler geliştiriliyor. Türkiye’de de bu işin öncüsü Turkcell. Hem dünyadaki en son teknolojileri takip edip ülkemize taşıyor, hem de kendi geliştirdiğimiz inovatif ürün ve servislerle dünya çapında ilklere imza atıyoruz.”

İlginizi çekebilir:  Vodafone, 'Red Business Tek Telefon' servisini tanıttı

Semih İncedayı, bu kez de mobil bilet alanında önemli bir adım attıklarını ifade ederek şöyle devam etti:

“Biletix iş birliğimiz sayesinde eğlence sektöründe yepyeni bir kapı açılıyor. Artık cep telefonunuza gelecek bilet teslimat noktalarına yapacağınız ziyaretleri ortadan kaldırdığı gibi bileti unutma ya da kaybetme derdine de son veriyor. Mobil bilet uygulamasını daha önce Türkiye A-Milli Takım maçları, FIFA U20 ve gnctrkcll Açık Hava Sineması etkinliklerinde pilot olarak gerçekleştirmiştik. Şimdi de Biletim Cepte ile eğlence sektöründen başlayarak bilet sağlayan bütün sektörlere açtık. Bu alandaki ilk uygulamamız olan Biletix iş birliğimizi bu bakımdan çok önemsiyor ve yakın zamanda mobil ödeme ve Turkcell kanallarından bilet satışı ile bu hizmeti genişletmeyi planlıyoruz. Hedefimiz Biletim Cepte servisini bilet gönderiminde kolaylık isteyen bütün sektörlerin kullanımına sunmak. Çok kısa süre içerisinde Biletim Cepte kolaylığının hepimiz için vazgeçilmez hale geleceğine ve kağıt bilet döneminin sona ereceğine inanıyoruz. ”

Biletix Genel Müdürü M.Kemal Erdine ise ”Biletix olarak, sektörde 14’üncü yılımızı doldurduk. Kurulduğumuz tarih olan 2000 yılından beri e-ticaretin ilk ve yenilikçi firmalarının aralarında yer aldık. Dünyada e-ticaret siteleri arasında ilk 10’da bulunan Ticketmaster’ın Türkiye temsilcisi olarak, e-ticaretin aktif olarak kullanılmasında etkin rol oynayarak sektörün genişlemesini sağlayan başlıca aktörlerden biri olduk. Tüm bunları yaparken, uluslararası pazarları ve yurtiçindeki gelişmeleri hep yakından takip ettik. Uluslararası pazarlarda gelişen yeni teknoloji ve çözümleri, Türk tüketicisinin ihtiyaçları paralelinde bazen bire bir bazen de adapte etmek suretiyle kendilerine ulaştırdık. İnternet sitemizin yanı sıra, kiosklarımız, akıllı telefon ve Mobil Cüzdan gibi uygulamalarımızla eğlence tutkunlarına her daim yeni çözümler sunuyoruz. Turkcell ile son işbirliğimiz olan “Biletim Cepte” servisi ile tüm cep telefonu kullanıcılarına Biletix’in geniş etkinlik ağına erişim imkanı sağlarken, kağıt tüketimini de en aza indirerek doğa dostu bir kuruluş olarak bir adım daha atmış bulunmaktan kıvanç duyuyoruz.” dedi.

Yazıyı Oylayın

Yazar: Haber Merkezi

TechnoLogic, teknoloji odaklı bir haber portalıdır. Melih Bayram Dede yönetiminde 2012 yılının Şubat ayında yayına başlayan TechnoLogic’teki haber ve yorumları takip etmek için sosyal medya hesaplarımızı izlemeye alabilirsiniz. E-Posta: iletisim@technologic.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir